امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57928 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یازدهمین شماره از مجله تلویزیونی «پرنیان صدا» در اولین دیدار زمستانی

خبرایران : پس از دو هفته دوری از همراهان همیشگی، مجموعه خاطره انگیز دیگری از «پرنیان صدا» با حال و هوای شب چله، به روی آنتن شبکه 5 سیما خواهد رفت.
یازدهمین شماره از مجله تلویزیونی «پرنیان صدا» در اولین دیدار زمستانی
به گزارش خبر یران ، سعید توکل تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» گفت: به سنت دیرین دیدار با بزرگتر‌ها در شب یلدا، گروه «پرنیان صدا» ملاقاتی خاطره‌انگیز با زنده‌یاد استاد «رضا عبدی» پیشکسوت عرصه رادیو، تلویزیون، سینما و تئاتر در منزل ایشان داشته که با مرور زندگی و خاطرات فعالیت‌های هنری‌اش ما را به گذشته‌های دور بردند.
وی ادامه داد: این قسمت از «پرنیان صدا» با چند نمایش کوتاه از نقش آفرینی استاد رضا عبدی، به انضمام انعکاس دیدگاه‌های هنرمندانی همچون منوچهر والی‌زاده، صادق عبداللهی، شوکت حجت، بهروز خوش فطرت، حسین هاشمی و علیرضا جاویدنیا مزین شده است که امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
توکل افزود: ضربی خوانی شب‌ چله با اجرای «مرتضی احمدی»، اجرای ترانه شاد «شد زمستون» توسط منوچهر آذری و گروه کر «صبح جمعه»، نمایش ماجراهای آقای ملون با عنوان «کادوی تولد» با بازی منوچهر نوذری، مهین برزویی و مینا جعفرزاده از دیگر بخش‌های این قسمت از پرنیان صدا است.
وی خاطرنشان کرد: در این قسمت از برنامه شاهد قرائت استادانه «بهروز رضوی» از دیوان خواجه حافظ شیرازی»، انتشار مجله گرافیکی «پرنیان صدا» به همراه ترانه «ماشین مشتی ممدلی» با اجرای جواد بدیع زاده و تصاویر دیده نشده از تهران قدیم و لطیفه‌های نمایشی گوناگون با حضور مرتضی احمدی، علی تابش، امیرحسین مدرس، مهران امامیه، عباس محبی، مونیکا جهانبان خواهیم بود.
توکل گفت: اجرای مسابقه جدید «صدای ماندگار»، اعلام برندگان مسابقه قبلی و پاسخ صحیح آن از بخش‌های جذاب یازدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است که قرار است سوم دی‌ماه ساعت 20 از شبکه 5 سیما پخش شود.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب