امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57923 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عذرخواهي مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه از شهروندان و مسافران

خبرایران : مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ضمن عذرخواهي از شهروندان و مسافران محترم به دليل حادثه صبح امروز در خط 5 ، گفت: اورهال و يكپارچه سازي هر چه سريعتر مراكز فرمان در اوليت كاري من قرار دارد.
عذرخواهي مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه از شهروندان و مسافران

به گزارش خبرایران از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره حادثه صبح امروز، بیان داشت: از همه شهروندان عزیز که دچار مصدومیت شدند و همچنین عزیزانی که با تأخیر در برنامه کاری خود مواجه شدند پوزش می‌طلبیم.
وی ادامه داد: این اتفاق بیشتر از گذشته ضرورت بروزرسانی و اورهال سیستم‌های سیگنالینگ و یکپارچه‌سازی مراکز فرمان تمامی خطوط را اثبات کرد. انجام این موضوعات با قید اولویت در دستور کار شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه قرار خواهد گرفت.
شایسته اصل در ادامه با تأکید بر آنکه جبران نواقص و کوتاهی‌های گذشته نیازمند اقدامات جهادی است، تأکید کرد: از همکارانم می خواهم با تلاش و فعالیت جهادی و شبانه‌روزی، کم کاری های گذشتگان را جبران کرده تا دیگر شاهد حوادثی اين چنين نباشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب