امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57915 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه نوزده: نمایشگاه شهرآفتاب سرمایه ملی است

خبرایران : دکتر مهدی هدایت شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه 19 در راستای شناسایی و رفع مشکلات حاشیه ای نمایشگاه شهرآفتاب به منظور آمادگی هرچه بهتر این مجموعه برای انتقال نمایشگاه ها از سطح شهر تهران، از این مجموعه بازدید کرد. نمایشگاه شهرآفتاب سرمایه ملی
شهردار منطقه نوزده: نمایشگاه شهرآفتاب سرمایه ملی  است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین‌الملل نمایشگاه شهرآفتاب، ظهر امروز مهدی هدایت به همراه جمعی از مدیران و معاونین خود از مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب بازدید و با محمدرئوف قادری مدیرعامل این مجموعه دیدار کرد.

در این نشست دکتر هدایت با اشاره به اینکه این منطقه به لحاظ دسترسی دروازه ورودی جنوب شهر تهران محسوب می شود افزود: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در ورودی این دروازه با امکاناتی که دارد یک سرمایه ملی محسوب می شود که از فرصتهای بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

شهردار منطقه نوزده پس از بررسی مشکلات ورودی نمایشگاه شهرآفتاب، افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل راه ها ورودی و به ویژه شبدری ارتباطی اتوبان خلیج فارس با نمایشگاه در بودجه 1401 دیده شده است و امید می رود به زودی تمامی راه‌های دسترسی آماده شود.

دکتر محمدرئوف قادری در این دیدرا به ظرفیتهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برای توسعه جنوب تهران پرداخت و اظهار داشت:  ظرفیتهای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری، نمایشگاهی، تجاری، تجارت جهانی، در این نمایشگاه وجود دارد و این مجموعه بستر مناسبی برای مشارکت و حضور سرمایه گذار داخلی و خارجی در  بخش های خدماتی، نمایشگاهی، فرهنگی و … است.

گفتنی است در پایان  از بخش های اصلی نمایشگاه شهر آفتاب، سالن های سه قلو، محور چهار باغ، مرکز تجارت، رواق ها، آبنمای میدان مرکزی، پلازا و … بازدید انجام شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب