امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57906 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسن دارستانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

خدمات فنی نیلوفردر زمینه تعمیرانواع لوازم برقی و کامپیوتر فعالیت می‌کند/ ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیزتهرانی هستیم

خبرایران : مدیرعامل خدمات فنی نیلوفرگفت: خدمات فنی نیلوفردر زمینه تعمیرکلیه لوازم برقی و کامپیوتر فعالیت کرده و ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیزتهرانی است.
خدمات فنی نیلوفردر زمینه تعمیرانواع لوازم برقی و کامپیوتر فعالیت می‌کند/ ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیزتهرانی هستیم

حسن دارستانی مدیرعامل خدمات فنی نیلوفر در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: بنده ۳۲ سال است که در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی، لپ‌تاپ، موبایل و ... فعالیت می‌کنم. 

وی تصریح کرد : ما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستیم و حتی در صورت خرابی لوازم برقی سنگین، به محل موردنظر اعزام خواهم شد.

مدیرعامل خدمات فنی نیلوفر تاکید کرد : تلاش ما در مجموعه خدمات فنی نیلوفر ارائه بهترین خدمات برای مردم عزیز است و تلاش می کنیم لوازم برقی را با بهترین کیفیت تعمیر و به دست مشتریان برسانیم. در واقع رضایت خدا برای ما از همه چیز مهمتر است.

وی عنوان داشت : درساخت انواع لوازم برقی، برای حذف سر و صدا از قطعات پلاستیکی استفاده شده که سبب افزایش استهلاک می‌شود.

دارستانی ابرازداشت : لوازم تعمیرشده توسط بنده کاملا، دارای ضمانت می‌باشد. همچنین آماده مشاوره دادن در زمینه خرید یا تعمیر لوازم برقی می‌باشم.همچنین ما در نگین سیستم تعمیرات خرید وفروش،موبایل کامپیوتر ولوازم جانبی را نیز انجام می دهیم.

آدرس: تهران، میدان وحدت اسلامی، خیابان شیخ بهایی، پلاک ۱۷

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۴۸۹۰۲۷

نگین سیستم : ۰۲۱۵۵۴۸۹۰۲۸

شماره موبایل: ۰۹۱۲۱۱۷۲۶۶۶

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب