امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 579 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت شرکت در 3 جشنواره ملی دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

خبرایران: معاون سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از تمدید دو هفته‌ای مهلت شرکت در جشنواره سراسری این سازمان خبر داد.
تمدید مهلت شرکت در 3 جشنواره ملی دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

 به گزارش خبرایران، عباس حسین‌نژاد، معاون سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعلام کرد: با توجه به استقبال و درخواست دانشجویان، مهلت شرکت در جشنواره‌های مهرباران، آموزگار ادب و مسابقات ملی مناظره دانشجویی تمدید شد.

وی گفت: سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی (به صورت تیمی) در روزهای 26 تا 28 بهمن سال جاری برگزار می‌شود و از دانشجویان علاقه‌مند به نقد و مناظره دعوت کرد تا در مهلت تمدید شده در سایت www.Isdc.ir برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام  اقدام و یا فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

حسین‌نژاد گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره دانشجویی فرهنگی «آموزگار ادب» نکوداشت سعدی شیرازی نیز تا 15 دی ماه 92 فرصت دارند در بخش‌های مقاله‌نویسی، طراحی پوستر، نمایشنامه‌نویسی و نقیضه‌نویسی آثار سعدی با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.mafakher.net شرکت کنند.

معاون فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانشجویان با اشاره به گذشتن تعداد آثار رسیده به چهارمین دوره جشنواره سراسری «مهرباران» از متوسط سال پیش؛ یادآور شد: دانشجویان می‌توانند در بخش‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله آثار خود را تا 15 دی ماه ۹۲ از طریق سایت www.mehrbaran.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده دو جشنواره  ملی «مهرباران» و «آموزگار ادب» در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب