امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57876 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار اعلام کرد؛

اعتماد ذینفعان به«تجارت» اعتبار می‌دهد

خبرایران : دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت در پیامی فرا رسیدن ۲۹ آذر، چهل و دومین سالروز تاسیس این بنگاه بزرگ اقتصادی را به مشتریان و ذینفعان بانک تبریک گفت.
اعتماد ذینفعان به«تجارت» اعتبار می‌دهد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دکتر اخلاقی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

واپسین روزهای پاییز هر سال یادآور تولد بانک تجارت است. نهال نوپایی که در سال ۵۸ از ادغام ۱۲ بانک شکل گرفت. با اعتماد مشتریانش قد کشید و امروز با تکیه بر همراهی سهامداران و ذینفعان فهیم خود به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور به نقش آفرینی ارزشمند خود در بازار پول و سرمایه ادامه می دهد.

باور داریم که هرآنچه توفیق در ۴۲ سال گذشته به نام این بانک پرافتخار به ثبت رسیده حاصل اعتماد ذینفعانی است که به "تجارت" اعتبار داده اند. گذار بانک از چالش های پیش روی اقتصاد کشور بدلیل شرایط دشوار ناشی از تحریم های ظالمانه بین‌المللی تنها به مدد و پشتوانه همراهی شما عزیزان امکان پذیر شد که با درک هوشمندانه شرایط موجود همچنان به خدمتگزاران خود اعتماد کرده اید. همواره این اعتماد مایه مباهات بانک بوده و بر خود واجب می دانیم در ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به مشتریان کوشا باشیم.

فرا رسیدن چهل و دومین سالروز تاسیس"تجارت" و حلول یلدای مهربانی زیباترین دلیلی است تا از همراهی مشتریان، سهامداران و همه ذینفعان عزیز بانک در سراسر ایران اسلامی قدردانی به عمل آورده و از درگاه خداوند متعال، در سایه توجهات خاصه حضرت زهرا (س) سلامت و سعادت روز افزون آرزو نمایم.

هادی اخلاقی فیض آثار

مدیرعامل بانک تجارت

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب