امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57874 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت گروه صنعتی ایران‌خودرو در نمایشگاه حمل و نقل/ بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه ایسیکو

خبرایران : هم زمان با آیین گشایش پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه، از غرفه ایسیکو بازدید کرد.
 مشارکت گروه صنعتی ایران‌خودرو در نمایشگاه حمل و نقل/ بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه ایسیکو

به گزارش خبرایران از ایکوپرس- قاسمی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در گروه صنعتی ایران خودرو، از ایسیکو با توجه به توانمندی‌های موجود به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه حمل و نقل و لجستیک یاد کرد و افزود: ایجاد دفتر پارکینگ منطقه‌ای در چابهار، از جمله اقداماتی است که ایسیکو می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های تحت اختیار، نسبت به آن اقدام کند و در صورت نیاز از مساعدت و همراهی وزارت راه نیز بهره‌مند خواهد شد.
وی، ترانزیت ریلی را یکی از مزیت‌های ارزش آفرین حوزه حمل و نقل دانست و افزود: در حال حاضر نیازمند افزایش واگن‌های ریلی در حوزه حمل و نقل هستیم که امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.
گفتنی است، پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی در مصلای تهران افتتاح شد.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، ترکیبی و لجستیک توسط شرکت ایسیکو به نمایش درآمده است.
ایران‌خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، در سی و پنجمین رویداد استارتاپی حمل و نقل که به همت دانشگاه آزاد شهر ری برگزار شده، مشارکت فعال داشته و  خودروی تارا به عنوان جدیدترین محصول خود را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه در مصلی تهران برپاست. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب