امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57823 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر لیلا نجفی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

فرژن پویش در حال حاضر تعاملات خوبی با کشورهای ترکیه و کره جنوبی دارد/ متأسفانه در دوران کرونا در تولید با مشکلات فراوانی از جمله بیماری پرسنل روبرو بودیم/ ۷۰ درصد دستگاه‌های هایتک برای اولین بار توسط ما وارد کشورشده اند

خبرایران : مدیرعامل گروه فرژن پویش گفت : عمده فعالیت‌های ما در زمینه تیم تحقیق و توسعه (R&D) و ارائه ایده‌های نو در زمینه دستگاه‌های روتین آزمایشگاهی و دستگاه‌های هایتک است و ۷۰ درصد دستگاه‌های هایتک برای اولین بار توسط ما وارد کشور می‌شوند.
فرژن پویش در حال حاضر تعاملات خوبی با کشورهای ترکیه و کره جنوبی دارد/ متأسفانه در دوران کرونا در تولید با مشکلات فراوانی از جمله بیماری پرسنل روبرو بودیم/ ۷۰ درصد دستگاه‌های هایتک برای اولین بار توسط ما وارد کشورشده اند

دکترلیلا نجفی مدیرعامل گروه فرژن پویش درگفتگو باخبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت فرژن پویش به عنوان یک شرکت هلدینگ است که از چندین شرکت از جمله: فرژن پویش ایرانیان، فرژن پویش جم، فرژن پویش البرز و فرزن پویش آریا حمایت می‌کند. تمام این شرکت‌ها تحت مدیریت واحد دکتر یزدی فعالیت می‌کنند که ایشان در زمینه تحقیق و توسعه(R&D) و همچنین در زمینه فروش، بازرگانی مجموعه را هدایت می‌کنند.

وی افزود : من در زمینه صادرات و فروش صنایع غذایی، بیوتکنولوژی و ژنتیک در خارج ازکشور فعالیت می‌کنم و از طریق کانال ترکیه به کشورهای اروپایی و کانادا صادرات داریم‌. با توجه به محدودیت‌هایی که برای کشورمان در زمینه فروش کالا وجود دارد، ما محصولات ایرانی را به نام شرکتی در استانبول صادر می‌کنیم.

دکترنجفی ادامه داد: در حال حاضر تعاملات خوبی با کشورهای ترکیه و کره جنوبی داریم و بیوتکنولوژی را از این کشورها وارد کرده‌ایم.همچنین برای اولین بار با همکاری کره جنوبی در زمینه تولید فریزرهای ۸۰- با تکنولوژی ویژه اقدام کرده‌ایم. ضمن اینکه با شرکت آرجنیت ترکیه در بحث نرم‌افزارهای آنالیز تصویر ژنتیک در حال رایزنی هستیم تا این تکنولوژی را وارد کرده و آن را ایرانیزه کنیم.

وی عنوان داشت :عمده فعالیت‌های ما در زمینه تیم تحقیق و توسعه (R&D) وارائه ایده‌های نو در زمینه دستگاه‌های روتین آزمایشگاهی و دستگاه‌های هایتک است و ۷۰ درصد دستگاه‌های هایتک برای اولین بار است که وارد کشور می‌شود و برای اینکه بتوانیم بازار خوبی در این زمینه داشته باشیم، روی دستگاه‌هایی که تحت اختیار سایر شرکت‌ها هستند، لزومی نداریم.

مدیرعامل گروه فرژن پویش ابرازداشت : در بخش تحقیق و توسعه R&D)) تحت حمایت و یاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه خوارزمی هستیم. ضمن اینکه سایت تولید مواد ما در آزمایشگاهی به وسعت ۱۵۰ متر در پارک فناوری ریاست جمهوری پردیس واقع شده، که ۵۰ متر آن clean room بوده که برای تولید کیت‌های کرونا، تشخیص و استخراج آن فعالیت می‌کند که در آینده بسته به نوع بازاری که در ایران و یا خارج از کشور فعال باشد، بازاریابی کنیم.

وی خاطرنشان کرد : در سوله مرکز رشد دانشگاه خوارزمی برای تولید تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می‌کنیم و به عبارت دیگر در حال حاضر ۳ سایت برای تولیداتمان در اختیار داریم.

دکتر نجفی در پایان سخنان خود گفت : متأسفانه در دوران کرونا برای تولید با مشکلات فراوانی از جمله بیماری پرسنل روبرو بودیم که به همین سبب پروسه تولید بسیار زمانبر بود، ولی با وجود مشکلات در مدت این دو سال توانستیم روی بحث R&D تمرکز کنیم و کارهای تحقیقاتی را در فضای باز انجام دهیم و بتوانیم در نهایت کیفیت دستگاه‌های در حال ساخت را بالا ببریم.

آدرس : خیابان مطهری ، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۵۱، واحد ۴

 تلفن : ۰۹۱۲۳۵۴۹۲۸۱

اینستاگرام :

 https://instagram.com/fargenepouyesh?utm_medium=copy_link/

سایت :

 www.fargene.com

شماره فکس: ۸۸۸۴۵۵۹۰

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب