امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57757 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترمحمدحسینی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پدر وافل ایران هستم/ سقف وافل را با هزینه شخصی در ایران احیاء کردم/ با کاهش مصرف بتن درسطح ملی، رکورددار ساخت مهانیت در کشور شدم/ نیازمند توجه و حمایت دولت نسبت به طرح‌های صنعتی ثبت شده هستیم/ جلوی کپی‌کاری‌های غیرمجاز گرفته شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت مهندسی مهانیت گفت: ما نیازمند توجه و حمایت دولت نسبت به طرح‌های صنعتی ثبت شده هستیم، تا جلوی کپی‌کاری‌های غیرمجاز گرفته شود، زیرا بسیاری از شرکت‌ها با مواد ضعیف ضایعاتی و بدون دانش علمی و طراحی لازم، از شبیه‌سازی آن کپی‌کاری کرده که متأسفانه موجب خطرات جانی و مالی می‌شوند.
پدر وافل ایران هستم/ سقف وافل را با هزینه شخصی در ایران احیاء کردم/ با کاهش مصرف بتن درسطح ملی، رکورددار ساخت مهانیت در کشور شدم/ نیازمند توجه و حمایت دولت نسبت به طرح‌های صنعتی ثبت شده هستیم/ جلوی کپی‌کاری‌های غیرمجاز گرفته شود

دکترمحمدحسینی مدیرعامل شرکت مهانیت درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت : بنده چون بسی رنج بردم در این سال سی/ عجم زنده کردم بدین پارسی؛ ملقب به پدر وافل ایران شده‌ام، سقف وافل اختراع محسوب نشده و وارداتی است.برای اولین بار در دنیا مخترع قالب وافل غیر ماندگار مهانیت با ابعاد متغیر و رنگهای مختلف در اجرای سقفهای وافل دو و یکطرفه هستم.

وی ادامه داد: برای اجرای سازه های فلزی و بتنی با کمترین بتن و فولاد مصرفی با بیشترین دهانه  و کمترین لرزش مقاوم به حریق،آتش‌سوزی و زلزله وافل در اجرای سبزترین و پایدارترین پروژه ها به کار می رود.

دکترحسینی تصریح کرد: بنده سالهای پیش سقف وافل را با هزینه شخصی در کشور احیاء کردم و اولین سقف وافلی است که قالب‌های آن در دنیا کم‌نظیر و قابل توسعه به شکل دوطرفه و یکطرفه است و با پیچ و مهره ابعاد قالب تغییر پیدا می‌کند.

وی ادامه داد : همچنین، با کاهش مصرف بتن در سطح ملی، رکورددار ساخت این محصول با نام مهانیت در کشور شده‌ ام. بنده با احیاء سقف وافل باعث ایجاد ایده‌های نو در ساخت و توسعه آن توسط شرکت‌های دیگر شده ام. ضمن اینکه سقف وافل موجب کاهش قیمت این محصول و  افزایش عمر ساختمان و کاهش مصرف میلگرد و بتن در ساختمان شده است. 

دکتر حسینی افزود : همانطور که می‌دانید، ارزانترین سقف در کشور، نوع تیرچه بلوک بوده که آپشن سقف‌های گرانتر را با هزینه تیرچه بلوک امکانپذیر کرده‌ایم ، همچنین اقدام به حذف ستون‌های اضافی و کاهش وزن ساختمان که موجب افزایش عمر مفید ساختمان می‌شود، کرده‌ایم.

وی عنوان داشت : همچنین در مصرف مصالح، بحث انرژی‌های نو و حذف هزینه‌های حمل و جابجایی نیز اقدامات مهمی انجام داده‌ایم و هم‌اکنون ما به کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان صادرات انجام می‌دهیم که سود حاصله آن از نفت بیشتر است.

مدیرعامل شرکت مهانیت درپایان سخنان خود گفت : ما نیازمند توجه و حمایت دولت نسبت به طرح‌های صنعتی ثبت شده هستیم، تا جلوی کپی‌کاری‌های غیرمجاز گرفته شود، زیرا بسیاری از شرکت‌ها با مواد ضعیف ضایعاتی و بدون دانش علمی و طراحی لازم، از شبیه‌سازی آن کپی‌کاری کرده که متأسفانه موجب خطرات جانی و مالی می‌شوند.

 

تلفن های تماس

09129317972

09129317464

اینستاگرام:
 

وب سایت

 www.mahanit.ir

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب