امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57728 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محسن رضوی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آترین تولیدکننده سیستم‌های مدرن گرمایشی شامل رادیاتورهای قرنیزی، شیشه‌ای، دکورتیو و استیل است

خبرایران : مدیرعامل شرکت صنعتی آترین گفت: مجموعه آترین تولیدکننده سیستم‌های مدرن گرمایشی شامل رادیاتورهای قرنیزی، شیشه‌ای، دکورتیو و استیل است .
آترین تولیدکننده سیستم‌های مدرن گرمایشی شامل رادیاتورهای قرنیزی، شیشه‌ای، دکورتیو و استیل است

محسن رضوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی آترین در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: مجموعه آترین تولیدکننده سیستم‌های مدرن گرمایشی شامل رادیاتورهای قرنیزی، شیشه‌ای، دکورتیو و استیل است که در حدود ۱۱ سال است در این حوزه فعال هستیم .

رضوی عنوان داشت : محصول ما  در بازارهای داخلی و خارجی (شامل حوزه cis، اقلیم کردستان، ترکیه و چند کشوردیگر) عرضه شده و این رایاتور قرنیزی، گرمایش خوب و یکنواختی را به محیط می‌بخشد.

وی ادامه داد : همچنین، رادیاتورهای شیشه‌ای و دکوراتیو با تنوع بالا قابل عرضه هستند. رادیاتورهای استیل برای فضای سرویس بهداشتی و حمام بصورت حوله خشک‌کنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این رادیاتورها برای داخل ساختمان بصورت عمودی و افقی تولید می‌شوند که موجب گرمایش تمامی فضاهای ساختمان می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی آترین تاکید داد : متأسفانه نوسانات نرخ ارز تأثیر منفی بر قیمت رادیاتورها داشته و مجبور به بالا بردن نرخ آن داشته‌ایم. ما همچنین در حدود ۱۵۰ نماینده در سراسر کشور و ۱۰ سال خدمات پس از فروش داریم.

 

 

 

 

سایت :

https://atrin.co/

ایمیل:

info [@] atrin.co

اینستاگرام :

https://instagram.com/atrin_radiator?utm_medium=copy_link

شماره تماس:

021-41528000

021-26804966

آدرس:

تهران، محمودیه، انتهای خیابان تیر، پلاک 9 طبقه همکف

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب