امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57727 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین شجاعی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مرمر پلاست بزرگترین تولیدکننده دیوارپوش ، پوشش سقف و قرنیزهای ساختمان است/ محصولات مرمر پلاست 3 سال از نظر تغییر رنگ و کیفیت گارانتی دارند/ دیوارپوش ما نیاز به زیرسازی ندارد/ مرمر پلاست دربرابر گرما، سرما ، صوت و اشعه خورشید مقاوم و قابل بازیافت است

خبرایران : مدیرعامل شرکت مرمر پلاس گفت: یکی از حسن‌های محصوللات مرمر پلاست عایق بودن در برابر گرما، سرما ، صوت و مقاوم بودن در برابر اشعه خورشید بوده و قابل بازیافت هم می باشد.
مرمر پلاست بزرگترین تولیدکننده دیوارپوش ، پوشش سقف و قرنیزهای ساختمان است/ محصولات مرمر پلاست 3 سال از نظر تغییر رنگ و کیفیت گارانتی دارند/ دیوارپوش ما نیاز به زیرسازی ندارد/ مرمر پلاست دربرابر گرما، سرما ، صوت و اشعه خورشید مقاوم و قابل بازیافت است

حسین شجاعی مدیرعامل شرکت مرمر پلاست درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت مرمر پلاست از سال ۱۳۹۲ کارهای متناهی محصولات دیوارپوش را در داخل کشور به انجام رساند و در نهایت از سال ۱۳۹۴ با ورود ماشین‌آلات جدید و پیشرفته، تولید انبوه آغاز گردید.

وی تصریح کرد : مواد اولیه این دیوارپوش‌ها از pvc (تولید کشورمان) و بیکربنات کلسیم و سایر افزودنی‌ها تشکیل شده است و برای دکوراسیون داخلی اعم از ساختمان‌ها، راه‌پله‌، پارکینگ، دور ستون‌ها و سرویس‌های بهداشتی با ضخامت‌های ۲.۵، ۳.۵ و ۶ میلی‌متر قابل اجراست.

شجاعی عنوان داشت : یکی از حسن‌های این محصول عایق بودن در برابر گرما، سرما و صوت، مقاوم در برابر اشعه خورشید و قابل بازیافت است و بخاطر جنس ویژه آن، در محیط‌های قوس دار به راحتی شکل‌پذیر است و در صورت تمایل ۵ سال پس از استفاده، شرکت ما آماده است تا ۵۰ درصد محصول را به قیمت روز خریده و آن را با طرح جدید جایگزین می‌کند.

وی ادامه داد : اما این امر در مورد خرید سنگ  سرامیک صدق نمی‌کند و در صورت باز کردن کارتن، محصول دیگر قابل عودت به فروشگاه نیست. اندازه ورق‌های ما از 22/1 تا 80/2 بوده و هزینه نصب از متری ۲۰ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان برحسب نوع و تعداد برشکاری آن قابل تغییر است که در نهایت کاملا به صرفه می‌باشد.

شجاعی ابرازداشت : از لحاظ تنوع طرح و رنگ، در حدود ۲۵۰ طرح مختلف از جمله سنگ، چوب، کاغذدیواری دارد. مزیت دیگر این دیوارپوش، قابل اجرا بودن در مناطق شرجی با رطوبت بالای ۵۰ درصد است که تنها این محصول پاسخگوی نیاز آن منطقه است و در کل توجیه اقتصادی خوبی نیز داشته و از لحاظ نصب و کیفیت ۳ سال گارانتی دارد و در طول مدت این ۳ سال در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی قابل تعویض است.

وی تاکید کرد : مزیت دیگر این دیوارپوش‌ها، غیر قابل اشتعال و تغییریافتگی ناشی از گرماست، زیرا از ۴۰ درصد سنگ تشکیل یافته و همچنین دارابودن تأئیدیه از آتش‌نشانی است. همچنین این محصول در برابر رطوبت، ضربه و فشار و اشعه‌های مضر نیز مقاوم بوده و قابل شستشو و آنتی‌باکتریال است، که به همین‌خاطر قابل استفاده در محیط‌های بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌هاست.

مدیرعامل شرکت مرمر پلاست خاطرنشان کرد : حسن دیگر این دیوارپوش آن است که بدون نیاز به زیرسازی است. در مورد نوسانات نرخ ارز نیز باید گفت؛ چون ۹۰ درصد مواد اولیه ما داخلی است، این نوسانات تأثیر آنچنانی بر قیمت محصول ندارد و تنها بالا و پایین بودن قیمت پتروشیمی بر آن موثر است که سالیانه نرخ‌گذاری می‌شود.

وی اضافه کرد : مرمر پلاست اولین و بزرگترین تولیدکننده دیوارپوش و پوشش سقف و قرنیزهای مختلف مربوط به ساختمان است که محصولی منحصر به فرد شگرف و بی نظیر برای صنعت ساختمان در کشور به ارمغان آورده و این محصول در سبک سازی وزن سازه (ساختمان ) تاثیر بسزایی داشته و با توج به قیمت بسیار پایین آن برای انبوه سازان و ساختمان سازی توجیه اقتصادی مناسبی دارد .

شجاعی تصریح کرد : شرکت مرمر پلاست محصولاتش را به مدت 3  سال از نظر تغییر رنگ و کیفیت گارانتی می‌نماید و بهمراه فاکتور خرید پس از نصب محصول برگه قرارداد گارانتی بنام مشتری صادر می‌نماید. این محصول توپر (پرسلان) بوده و قابل نصب به اندازه های دلخواه مشتری(40 و 50 و 60 و 80 و 120 طولی و عمودی) می باشد و همچنین چگالی بسیار پایین (وزن سبک به میزان 7کیلو گرم در مترمربع) داشته و دارای قرنیز های مختلف از همان طرح انتخابی است که برای سالنهای بزرگ به ابعاد 2400در 1200 نیز نصب می گردد .

وی درپایان سخنان خود گفت : با عنایت به اینکه طرح ها الهام گرفته از معادن سنگ های زینتی دنیا است از تمام دیوارپوش های موجود در بازار بین المللی برتری و ارجحیت فراوان داشته و یک محصول منحصر به فرد و بی نظیر با تکنولوژی روز دنیا را برای کشور هدیه داده است .

 

آدرس : تهران،خیابان ولیعصر،ابتدای یوسف آباد،خیابان دوم روبروی خبرگزاری ایسنا

تلفن دفتر مرکزی : 88961313-021

شماره تماس : 09033447912

وب سایت مرمرپلاست :

 http://www.marmarplast.com

 پیج اینستاگرام :

https://instagram.com/marmarplast

 

در مورد محصولات این شرکت کلمه مرمر پلاست را به شماره ۱۰۰۰۸۵۹۰ پیامک کنید

تلفن کارخانه :

02637779511
02637779512
02637779513
02637779514
02637779515

 

دورنگار کارخانه :

88950461 – 021

فروشگاه و نمایشگاه دائمی

دورنگار کارخانه :

88950461 – 021

ایمیل دفتر مرکزی :

info@marmarplast.com

 

دفتر مرکزی

تلفن دفتر مرکزی :

88972952 – 021
88972951 – 021
88961313 – 021

 

دورنگار کارخانه :

88950461 – 021

 

ایمیل دفتر مرکزی :

info@marmarplast.com

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب