امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57718 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ابوالفضل خراقانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پارس چوب پیشرو تولید کننده بهترین چوب نما (ترموود) درایران می باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت پارس چوب پیشرو گفت: متأسفانه به دلیل نوسانات نرخ ارز، تصمیم بر آن گرفتیم که مواد اولیه را در کشور خودمان تولید کنیم؛ بدین صورت که چوب خام (کاج اروپایی) را از کشور روسیه وارد کرده و پس از جداسازی و فرآوری، در گرید A و B و C آماده تحویل به مشتری می‌شود.
پارس چوب پیشرو تولید کننده بهترین چوب نما (ترموود) درایران می باشد

ابوالفضل خراقانی مدیرعامل شرکت پارس چوب پیشرو درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت PWF از سال ۱۳۸۸ در زمینه تأمین و اجرای تولید چوب‌های ترمووود که برای نمای ساختمان، رووف گاردن و دور استخر استفاده می‌شود، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود : از لحاظ کیفیت ما اکنون به جایگاهی رسیده‌ایم که ادعا می‌کنیم محصولمان قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است و برای برشکاری از تکنولوژی روز دنیا بهره برده‌ایم. همچنین پروژه‌های ساختمانی فراوانی را تا به اکنون به انجام رسانده‌ایم.

خراقانی تاکید کرد : متأسفانه به دلیل نوسانات نرخ ارز، تصمیم بر آن گرفتیم که مواد اولیه را در کشور خودمان تولید کنیم؛ بدین صورت که چوب خام (کاج اروپایی) را از کشور روسیه وارد کرده و پس از جداسازی و فرآوری، در گرید A و B و C آماده تحویل به مشتری می‌شود.

 

تلفن : ۰۲۱۲۲۰۷۹۹۶۵ 

همراه : ۰۹۱۲۲۲۵۰۴۵۳

 آدرس : اتوبان ساوه ، خروجی شهریار ، شاهد شهر ، خ صدرا ، خ پویا ، صنعت پلاک ۱/

اینستاگرام :

 

https://instagram.com/pwf.ir_?utm_medium=copy_link

سایت:

http://pwf.ir/

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب