امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57717 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احمد ساعیان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هما بزرگترین هتل ازنظر تعداد اتاق‌هاست/هتل هما شیراز درپذیرایی وارائه خدمات به‌روز درسطح بین‌المللی اروپایی فعالیت دارد/ خدمات ما الگویی برای اجرا درسال‌های آینده و فراروی هتل‌های دیگر است

خبرایران : مدیرعامل هتل هما شیرازگفت: هتل هما به لحاظ ساختار، سالن‌های متنوع با ظرفیت فراوان و دارا بودن آشپزخانه‌های مختلف، انبارها، سردخانه‌ها و اتاق‌های دلباز و استاندارد، در زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی قرار گرفته و با دارا بودن سطح ایمنی بالا در آسانسورها و خروج اضطراری، اولین هتل ۵ ستاره شیراز نام گرفته و سمبل هتلداری ملی ایران شناخته شده است.
مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هما بزرگترین هتل ازنظر تعداد اتاق‌هاست/هتل هما شیراز درپذیرایی وارائه خدمات به‌روز درسطح بین‌المللی اروپایی فعالیت دارد/ خدمات ما الگویی برای اجرا درسال‌های آینده و فراروی هتل‌های دیگر است

احمد ساعیان مدیرعامل هتل هما شیراز درگفتگو با خبرنگار خبرایران و درمورد هتل هما شیراز اظهارداشت: بنده در رشته دکترای مدیریت هتلداری و مهمان‌نوازی بین‌المللی در کشور سوئیس تحصیل کرده‌ام و افتخار داشته‌ام که در گروه هتل‌های هما فعالیت کنم. همچنین سابقه مدیریت هتلی در کشور ماکائو و هتل هایت را نیز داشته‌ام.

ساعیان افزود : این هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هما که بزرگترین هتل از نظر تعداد اتاق‌هاست که در سال ۱۳۵۰ تأسیس شده و زیرمجموعه هتل‌های اینترکنتینانتال بوده است که بعدها تحت نظر شرکت‌های هتل‌های ایران و شرکت ایران ایر بوده و در حال حاضر در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد : این هتل به لحاظ ساختاری و موقعیت مکانی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و دسترسی راحت به پارک‌های مهم شیراز و مراکز دیدنی شهر دارد. همچنین با چشم‌اندازی زیبا و فضایی آرامش‌بخش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

مدیرعامل هتل هما شیرازتاکید کرد : هتل هما به لحاظ ساختار، سالن‌های متنوع با ظرفیت فراوان و دارا بودن آشپزخانه‌های مختلف، انبارها، سردخانه‌ها و اتاق‌های دلباز و استاندارد، در زیرمجموعه هتل‌های بین‌المللی قرار گرفته و با دارا بودن سطح ایمنی بالا در آسانسورها و خروج اضطراری، اولین هتل ۵ ستاره شیراز نام گرفته و سمبل هتلداری ملی ایران شناخته شده است.

وی ابرازداشت : خدماتی که در این مجموعه ارائه شده، الگویی برای اجرا در سال‌های آینده و فراروی هتل‌های دیگر می‌باشد. مخاطب اصلی این هتل قبل از شیوع کرونا، بازارهای اروپایی و گردشگران خارجی بوده‌اند، که آن هم بدلیل موقعیت فرهنگی و ادبی و تاریخی شهر شیراز بوده است. در حال حاضر تغییری در نوع پذیرش مهمان‌ها انجام شده که در طول دوران شیوع کرونا فعال بوده و کلیه پرسنل علی‌رغم فشارهای مالی و هزینه‌ای همگی مشغول بکار بودند.

ساعیان عنوان داشت : دراین هتل همچون دیگر هتل‌های هما، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده که حتی از سطح بین‌المللی دقیق‌تر و ظریف‌تر و جدی‌تر انجام شده که خوشبختانه این امر سبب ارتقاء برند گروه‌ هتل‌های هما شده و مهمان‌هایی که مجبور به سفر در طول دوران کرونا بوده‌اند، با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه به هتل ما جذب شده‌اند و طی نظرسنجی‌های به عمل آمده در رسانه‌ها و فضای مجازی به وضوح شاهد آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد : بحث دیگر در مورد نیروی انسانی است، بدین صورت که در گروه هتل‌های هما، پرسنل چه در ایام سختی و چه در ایام خوشی در کنار هتل بوده‌اند و به‌خصوص در دوران کرونا هیچ‌گونه تعدیلی صورت نگرفته است. همینطور پرسنل هتل هما جزو اولین گروهی بودند که واکسینه شدند و حتی مجبور به رعایت رژیم غذایی خاصی بوده‌اند که منجر به بالا بردن سطح سیستم ایمنی‌شان شده است که ارتباط مستقیمی با سلامت مهمانان هتل داشته است.

مدیرعامل سابق هتل هما احمدآباد مشهد تصریح کرد : از جمله خصوصیات مثبت این هتل، بحث ارائه خدمات با توجه به نوع مخاطب هتل بوده است. همچنین، در بخش پذیرایی این هتل در سطح بین‌المللی و ارائه خدمات به‌روز اروپایی فعالیت داشته است. وجود فضای باز نیز از خصوصیات مثبت و جذاب این هتل بوده و فرصتی را فراهم کرده که میزبان سمینارهای بین‌المللی در سالهای گذشته و اخیر شیراز باشد.

وی افزود : بحث ساختار و معماری و همچنین فضای منحصر بفرد و موقعیت خاص و ویژه این هتل نیز بسیار حائز اهمیت بوده که در کنار تخصص و مهارت کارکنان باعث شده هتل ۵ ستاره هما شیراز یکی از هتل‌های مطرح ملی در گروه هتل‌های هما باشد و حتی در کل دنیا نیز شناخته شده باشد که آن هم مرهون اخذ تجارب گذشته از ۵۰ سال پیش بوده که نسل به نسل به ارث رسیده که برای هتلداری شناسنامه‌ و هویت می‌سازد که می‌تواند الگوی سایر هتل‌ها قرار گیرد.

ساعیان اضافه کرد : همچنین، در بحث مهمان‌نوازی بین‌المللی و آکادمیک مهمان‌نوازی خاص و صمیمی ایرانی همواره مورد توجه بوده و در سطح بین‌المللی حرف برای گفتن دارد، زیرا ارائه خدمات ویژه تک‌تک مهمانان بوده و رفاه و آسایش هر مهمان برای ما اهمیت بالایی دارد.  در هتل هما شیراز، بحث سلامتی مهمان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است که در این راستا، بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی بطور صددرصد اجرا می‌شود و مهمان‌ها در طول مدت اقامتشان از این لحاظ آسوده‌خاطر باشند.

وی درپایان سخنان خود گفت : حتی ما امکان رصد واکسینه شدن مسافران را نیز داریم و در کنار آن rapid test نیز انجام می‌شود. خوشبختانه با پایان دوره کرونا، امید داریم تا در نوروز ۱۴۰۱ بتوانیم میزبان تمام گردشگران داخلی و خارجی که علاقمند به بازدید از این شهر زیبا، فرهنگی و تاریخی که جزء مثلث گردشگری ایران است، باشیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب