امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57672 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انورحجاز نیا درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سبلان پارچه ازصفرتا صد تولید تاعرضه پوشاک را تحت پوشش خود قرار داده / سرباز نظام و تابع فرامین رهبرمعظم انقلاب هستم/ توانایی رقابت با اکثرکشورهای صاحب‌نام عرصه پوشاک و منسوجات را داریم/ پیام سبلان پارچه پیشتازی خدمت به مردم است

خبرایران : بنیانگذاروسرمایه‌گذار شرکت سبلان پارچه گفت: مجموعه هلدینگ الیستایفاز هتل‌ها و رستوران‌ها ومجموعه برندهای گروه کارخانجات نساجی سبلان پارچه پیام‌آورصلح و دوستی با محیط زیست است که شعبه مرکزی آن درمنطقه آزاد تجاری اردبیل، شعبه‌های دیگر نیز در شهر تبریز و میگون آماده بهره‌برداری است.
سبلان پارچه ازصفرتا صد تولید تاعرضه پوشاک را تحت پوشش خود قرار داده / سرباز نظام و تابع فرامین رهبرمعظم انقلاب هستم/ توانایی رقابت با اکثرکشورهای صاحب‌نام عرصه پوشاک و منسوجات را داریم/ پیام سبلان پارچه پیشتازی خدمت به مردم است

انورحجازنیا بنیانگذارو سرمایه‌گذار شرکت سبلان پارچه درگفتگو باخبرنگارخبرایران اظهارداشت ؛ بنده به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی و به تبعیت از فرامین رهبری و دکتر رئیسی، مجموعه پوشاک سبلان را با آخرین متدهای مد دنیا الیاف طبیعی و مصنوعی تبدیل به نخ و سپس تبدیل به پارچه و بعد از رنگرزی، دوخت و عرضه کرده ام وبسیار خرسندم که بتوانم برای کشورم کاری انجام دهم.

حجازنیا تصریح کرد : ما با تعداد ۱۵۰۰ نفر نیرو کار می‌کنیم که امید داریم با حمایت‌های دولت بتوانیم آنها را به ۳۰۰۰ نفر نیز برسانیم.ضمن اینکه گروه نساجی سبلان پارچه در ۲۰ هکتار زمین و ۱۸۵ هزار متر زیربنا با ۸۰ کارخانه عظیم که تماما به فناوری روز مجهز شده، در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل جنب فرودگاه واقع شده است.

وی عنوان داشت : این شرکت محصولات خود را از درب کارخانه به قیمت یک ششم دیگر تولیدکنندگان عرضه می‌کند که استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی، زنجان و دیگر استان‌ها از این شیوه عرضه استقبال کرده‌اند. شعبه اول ما در شهر تبریز (ضلع شرقی ملک‌الشعرا)، جنب ساختمان شهریاران / شعبه دیگر ما در منطقه رودباران قصران (بافت قدیمی میگون) آماده بهره‌برداری است.

سرمایه‌گذار شرکت سبلان پارچه ابرازداشت : این گروه نساجی به الیستایفاز متصل شده؛ به معنای اصل و نسب و ایل و تبار که شامل هتل‌های آتاز واناز (پدر و مادری) و رستوران‌های بیکدی (دهاتی) است.

حجازنیا خاطرنشان کرد : ما باسفربه اکثرکشورهای دنیا واخذ تجربه‌های بیشمار با راکفلر(سرمایه‌دار آمریکایی) وهمینطورکشورهای صاحب‌نام در عرصه پوشاک و منسوجات همچون ترکیه، چین، هند، مالزی، اندونزی، بنگلادش و پاکستان قابل رقابت هستیم و حتی بعضا بهتر از آنها فعالیت می‌کنیم، زیرا سبلان پارچه از صفر تا صد تولید تا عرضه پوشاک را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی تاکیدکرد : مجموعه برندهای مطرح دنیا می‌توانند خرید آنلاین از ما تا یک ششم قیمت عرضه شده، که شامل الیاف طبیعی و مصنوعی است و با رعایت استانداردهای محیط زیست تولید شده‌اند، داشته باشند که این امر نقش مهمی در رشد و توسعه کشورمان در سطح جهانی داراست و پیام واقعی صلح و دوستی و سالم زیستن که اصل وجهه اسلام واقعی است را در خود دارد.

سرمایه‌گذار شرکت سبلان پارچه ادامه داد : پیام دیگر سبلان پارچه این است که ما تنها در حوزه پیشتازی خدمت به مردم که غایت اسلام است، تحت لوای حکومت جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم.

وی یادآورشد : سبلان پارچه با وجود تمامی مشکلات پیش‌رو، اما با حمایت دکتر رئیسی در زمینه مبارزه با فساد و قاچاق کالا، توانسته‌ایم به فاصله کمتر از ۶ ماه، میزان اشتغال را به ۱۵۰۰ نفر برسانیم که امید داریم با حمایت رؤسای نظام، بتوانیم تعداد نیروها را به ۱۰ هزار نفر برسانیم.

حجازنیا تصریح کرد : درحال حاضر در فضایی که بسیاری از امکانات اساسی برای رفاه مردم در دسترس نیست، ما تمامی امکانات بالقوه اماده برای تولید پوشاک مرغوب برای مردم هستیم، زیرا پوشاک تنها کالایی است که در طول شبانه‌روز با ما در ارتباط است که فرهنگ برند ناشی از آن ما را بر آن می‌دارد تا از مردم بخواهیم همچون ملت ژاپن که  پشت به پشت شرکت‌های عظیم خود هستند، از محصولات سبلان پارچه حمایت کنند.

وی اضافه کرد : ما درجهت بهبود خدمات بیشتر در بخش هتل‌ها، رستوران‌ها و نساجی سبلان آماده شنیدن انتقادهای سازنده دربخش رستوران‌ها، هتل‌ها وهستیم. مجموعه هلدینگ الیستایفاز هتل‌ها و رستوران‌ها ومجموعه برندهای گروه کارخانجات نساجی سبلان پارچه پیام‌آورصلح و دوستی با محیط زیست است که شعبه مرکزی آن درمنطقه آزاد تجاری اردبیل، شعبه‌های دیگر نیز در شهر تبریز و میگون آماده بهره‌برداری است.

حجازنیا درپایان سخنان خود گفت : ما آماده ارائه نمایندگی درسراسر کشورهستیم و افتخار خدمت به مردم کشورمان و تمامی ملت‌های دنیا را داریم.

 

 

شماره انتظامات کارخانه (۲۴ ساعته)


۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱۵

دفترمدیریت كارخانه


۰۴۵-۳۳۸۷۳۵۷۱ | ۰۴۵-۳۳۸۷۳۵۷۲

پست الکترونیک شرکت


info@sabalanparcheh.com

 

مخابرات کارخانه


۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱۱ | ۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱۲

مخابرات کارخانه


۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱۳ | ۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱4

مخابرات کارخانه

 

۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱6 | ۰۴۵-۳۳۸۷۳۴۱7

 

دفتر مرکزی:
استان اردبيل - شهر اردبيل - شهرك صنعتي شماره -٢ جنب فرودگاه بين المللي
 
 
 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب