امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57628 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

«تورج نصر» هنرپیشه و صداپیشه پیشکسوت مهمان «پرنیان صدا» خواهد بود

خبرایران : تهیه کننده برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» گفت: دهمین قسمت این مجموعه، جمعه نوزدهم آذرماه ساعت 20 از شبکه 5 سیما به روی آنتن می‌رود.
«تورج نصر» هنرپیشه و صداپیشه پیشکسوت مهمان «پرنیان صدا» خواهد بود

به گزارش خبرایران، سعید توکل ضمن بیان این مطلب افزود: پرنیان صدا این هفته میزبان «تورج نصر» هنرپیشه و صداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون است که از آغاز راه، تلاش‌ها و علاقمندی‌هایش به کار صدا می‌گوید.

وی گفت: در این قسمت از برنامه شاهد هنرنمایی هنرمندانی از جمله اکبر مشکین، غلامحسین بهمنیار، عباس محبی، بهروز خوش فطرت، مرتضی احمدی، رضا عبدی، منوچهر آذری، حسین امیرفضلی، تاجی احمدی، احمد قدکچیان و مورین خواهیم بود.

توکل خاطرنشان کرد: در بخش معرفی چهرها نیز صحبت‌های خانم «مهین دیهیم» با مقدمه‌ای از «رامین فرزاد» درخصوص سرگذشت نمایش‌های «قصه‌های شب» را می‌بینیم و می‌شنویم و بدنبال آن نیز نمونه‌هایی از صدا و تصویر چند تن از هنرمندان پیشکسوت این برنامه پخش خواهد شد.

تهیه کننده پرنیان صدا ادامه داد: قطعه آهنگین «یالا سوار شو هول نده» با اجرای منوچهر نوذری، زنده‌یاد محمود علیقلی و علیرضا جاویدنیا درخصوص ازدحام جمعیت برای سوار شدن به اتوبوس که از تولیدات قدیمی برنامه «صبح جمعه با شماست» نیز از دیگر بخش‌های این قسمت از برنامه پرنیان صدا است که امیدواریم مورد توجه رادیودوستان قرار گیرد.

وی گفت: همچنین ترانه «لبخند» رضا صادقی نیز چاشنی برنامه این هفته پرنیان صدا خواهد بود. مسابقه شماره ده «صدای ماندگار» نیز برگزار و برندگان مسابقه قبل نیز به قید قرعه معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ پرنیان صدا جمعه هفته آینده بیست و ششم آذرماه به دلیل تقارن با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پخش نخواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب