امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57623 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بیان الله فرهادی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

جوراب پا آرا با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ایتالیایی ، با کیفیت نانو ، نوآوری و بهداشت بالا تولید می شود

خبرایران : مدیر تولیدی جوراب پا آرا گفت : امروز جوراب پا آرا با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ایتالیایی ، کیفیت نانو ، با نوآوری و بهداشت بالا تولید می شود.
جوراب پا آرا با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ایتالیایی ، با کیفیت نانو ،  نوآوری و بهداشت بالا  تولید می شود

بیان الله فرهادی مدیر تولیدی جوراب پا آرا درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: ۳۰ سال سابقه تولید در صنعت پوشاک را داریم و  در ابتدای فعالیت با دستگاه‌های ساده ایرانی شروع بکار کردیم و امروزه با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ایتالیایی جوراب با کیفیت نانو با نوآوری و بهداشت بالا  تولید می‌کنیم.

 وی ادامه داد : شرکت پا آرا از سال 1370 گامی نوین درصنعت  تولید جوراب برداشته و تا کنون با پیشرفت های متوالی و پی در پی توانسته افتخار ارائه خدماتی نوین و مطلوب را به مشتریان خود داشته باشد.

فرهادی عنوان داشت : شرکت پا آرا با سابقه  درخشان در تولید جوراب توانست در سال 1387 برای  اولین بار در ایران از الیاف نانو برای  تولید جورابهایی با کیفیت مطلوب و عالی  استفاده کند.

وی تاکید کرد : شرکت پاآرا بافت جوراب را با ماشینهای بافت جوراب مردانه شروع کرد که این دستگاهها در زمان خود حرف اول را در صنعت بافت جوراب می زد این ماشینها هرچند ساده ولی برترین کیفیت جوراب را ارائه می داد، شرکت پا آرا با وارد کردن دستگاه های تک سیلندر و دو سیلندر بافت جوراب با الیاف نانو از کشور ایتالیا، میزان تولید ظرفیت جوراب های خود را به 500 جین در روز رساند.

فرهادی درپایان سخنان خود گفت : همانطور که می‌دانید پا عضو مهم و تأثیرگذار بدن ماست که گاهی کمترین هزینه را برایش می‌کنیم. که طی تحقیقات بعمل آمده، یک جوراب خوب ۱۵ تا ۲۰ درصد در کارایی روزانه انسان تأثیرگذار است. همچنین در شهرستان‌های مختلف نمایندگی فعال داریم که خوشبختانه رضایت مشتریان را کسب کرده‌ایم.

 

اطلاعات تماس :

آدرس دفتر فروش :

تهران خیابان خیام کوچه حسام لشکر پلاک 34 

تلفن کارخانه : 36905975 / 36905845

تلفکس دفتر فروش : 55628488

تلفن دفتر فروش : 55805943

شماره همراه (9 الی 16) : 09120124825

آدرس ایمیل :

paara.socks@gmail.com

 info@paara-socks.com

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب