امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57611 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهرام شهریاری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نهمین نمایشگاه بین المللی ﭘﻮﺷﺎک نشان‌دهنده قدرت و توانایی تولیدکنندگان در بازار کشور است/ ۸۰ برند مطرح پوشاک در نمایشگاه حضور دارند

خبرایران : نایب رئیس اول اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت : نهمین نمایشگاه بین المللی ﭘﻮﺷﺎک نشان‌دهنده قدرت و توانایی تولیدکنندگان در بازار کشور است که امیدواریم در آینده نزدیک به صادرات هم بپردازیم.
نهمین نمایشگاه بین المللی ﭘﻮﺷﺎک نشان‌دهنده قدرت و توانایی تولیدکنندگان در بازار کشور است/ ۸۰ برند مطرح پوشاک در نمایشگاه حضور دارند

بهرام شهریاری نایب رئیس اول اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : نهمین نمایشگاه بین المللی ﭘﻮﺷﺎک نشان‌دهنده قدرت و توانایی تولیدکنندگان در بازار کشور است که امیدواریم در آینده نزدیک به صادرات هم بپردازیم.

نایب رئیس اول اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تصریح کرد : نهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران 14 تا 17 آذرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و هم‌اکنون در حدود ۸۰ برند پوشاک در این نمایشگاه حضور دارند.

وی درمورد نوسانات نرخ ارز در حوزه پوشاک هم تاکید کرد: بدلیل واردات مواد اولیه به کشورمان و افزایش نرخ ارز، مجبور هستیم تا هربار آن را با قیمت بیشتری وارد کنیم و به ناچار قیمت پوشاک را بالا ببریم.

شهریاری با اشاره به مسائل ناشی از کرونا در سطح دنیا افزود: کرونا باعث شد تا انباشت عجیبی از کالا‌ها از جمله پوشاک در کشورهای تولید کننده بوجود آید که اکنون تولید کنندگان این پوشاک آن را به کشورهای دیگر ارسال می‌کنند که متاسفانه یکی از مقاصد آن کشور ما است.

نایب رئیس اول اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک عنوان داشت : ما به عنوان بخش خصوصی تولید  پوشاک مدعی هستیم که تمام نیاز به پوشاک کشور را می‌توانیم تولید کنیم. ضمن اینکه بعد از مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق در سال 97 در حال حاضر بیش از 95 درصد از سطح عرضه مختص برندهای ایرانی با کیفیت‌های خوب است.

وی درپایان سخنان خود گفت : تورم حاکم بر صنعت موجب شده قیمت تولید پوشاک ایرانی افزایش یابد ضمن اینکه پوشاک قاچاق وارداتی یا همان پوشاک مانده در انبارها به علت کرونا بسیار نازلتر از قیمت کف بازار کشورهای تولید کننده عرضه و لذا به کشور ما قاچاق می‌شود وباید در خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب