امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57579 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با پیگیری شهرداری منطقه ۲۱ و حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛

جلسه رسیدگی به پروژه تقاطع غیر هم سطح بزرگراه متوسلیان_باغستان برگزار شد

خبرایران : با حضور بدرود، کارشناس مسئول پروژه های ملی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، کاشانی پور شهردار منطقه، معاونین عمران و ترافیک، ناظر و پیمانکار پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه جاویدالاثر احمد متوسلیان_سه راهی باغستان؛ روند اجرای این طرح بزرگ ترافیکی مورد واکاوی قرار گرفت
جلسه رسیدگی به پروژه تقاطع غیر هم سطح بزرگراه متوسلیان_باغستان برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، بدرود کارشناس مسئول پروژه های ملی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ابتدای این جلسه گفت: پروژه عظیم و فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح بزرگراه جاویدالاثر احمد متوسلیان_سه راهی باغستان با درجه اهمیت بسیار بالایی از منظر تخصیص بودجه و اعتبارات مواجه است. این نقطه از شهر تهران به عنوان گلوگاه ترانزیتی شناخته شده و عبور و مرور خودروهای سنگین از آن، ایجاد راه های جدید را التزام می بخشد.

وی ادامه داد: با عبور از این بزرگراه پرتردد استان، به راحتی می توان اتلاف زمان، سوخت و استهلاک را دید و چرا نباید گام های اساسی تر و بلندتری در راستای اتمام هرچه سریع تر این پروژه مهم فرامنطقه‌ای برداشت.

این مقام مسئول استانی افزود: هر مدیری در مسئولیت خود و به نوبه خود باید گامی جهت گره گشایی از مشکلی بردارد، شهروندان نیز فقط و فقط همین را می‌خواهند.

بدرود یادآور شد: بدون شک این پروژه در زمره اولویت دار ترین پروژه های استان تهران است؛ چراکه شاهراه ترانزیتی و مسیر ارتباطی ساکنین شهرهای اقماری با کلانشهر تهران می باشد. در پیشبرد پروژه ها تنها رضایت خدا و شهروندان مدنظر قرار گرفته است.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه این جلسه گفت: پیش از شروع به کار هر پروژه می بایست امکانات موجود برنامه مطالعاتی و زمان‌بندی دقیق مد نظر قرار گیرد؛ هرگاه این مقدمات فراهم بود، کلید آغاز به کار پروژه زده می‌شود.

کاشانی پور اظهار داشت: هر گونه تعلل و به تاخیر افتادن در افتتاح این پروژه فرامنطقه‌ای؛ زمان، انرژی و زندگی هزاران نفر را دچار مشکلات خواهد کرد. گرفتار شدن در ترافیک این نقطه باعث ایجاد فرسایش ذهنی برای شهروندان و بروز معضلات پیچیده اجتماعی خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تا زمانی که مردم با چشمان خود اقدام و عمل را از سوی مدیران در جایگاه‌های مختلف خدمت رسانی نبینند، رویه اعتماد دوسویه و متقابل فی ما بین مردم و مسئولین دیده نمی‌شود.

کاشانی پور تصریح کرد: مردم شریف ایران خروجی کارها را می بینند. یکی از این خروجی ها، تقاطع غیرهمسطح بزرگراهی است که به نام قهرمان جاویدالاثر کشور، احمد متوسلیان نامگذاری شده و در نقطه تلاقی با سه راهی باغستان واقع شده است که پیشبرد آن و افتتاح به موقع آن در دستان من و شماست.

وی ادامه داد: از بین تمامی پروژه‌هایی که در استان تهران در حال انجام هستند، این پروژه منطقه۲۱ از اولویت و درجه اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. امیدوارم با همکاری مطلوبی که رقم خورده، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت زیر بار ترافیک قرار بگیرد و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشد‌.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب