امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5751 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاري جشن دهه كرامت در كميته امداد شهرستان قدس

خبرایران: به مناسبت ايام دهه كرامت جشني به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در مجتمع فرهنگي تربيتي كميته امداد شهرستان قدس با هدف تجليل از دختران موفق تحت حمايت برگزار شد.
برگزاري جشن دهه كرامت در كميته امداد شهرستان قدس

 به گزارش خبرایران به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، فتح الله عزيزي مدير كميته امداد شهرستان قدس، ضمن اعلام اين خبر گفت: در راستاي بزرگداشت مقام شامخ حضرت معصومه (س) ، تكريم و تقدير از دختران موفق اين جشن در قالب برنامه هاي متنوعي از جمله سخنراني، مولودي خواني و ... برگزار شد؛ و با اهداء جوايزي در قالب كارت هديه به مبلغ 500 هزار ريال از 6 نفر از دختران موفق جشنواره ورزشي در رشته تنيس روي ميز كميته امداد استان تهران تجليل به عمل آمد.

وي در ادامه بيان كرد: دختران ما ضمن رعايت احكام اسلامي در صحنه هاي مختلف جامعه همپاي پسران فعال و كوشا هستند و اهميت نامگذاري روز دختر به دليل قدرشناسي از منزلت و جايگاه دختران است.

مدير كميته امداد شهرستان قدس هدف از برگزاري اين مراسم را بزرگداشت شخصيت و مقام حضرت معصومه(س) و نيز روز دختر كه همراه با تكريم دختران جامعه است عنوان و اضافه كرد: قطعا دختران ما با تأسي و الگوپذيري از شخصيت بانوي بزرگ اسلام راه سعادت زندگي فردي و اجتماعي خود را انتخاب مي نمايند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب