امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57493 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پاسخ به مطالبه شهروندان انجام شد؛

تغییر مکان برپایی دو روز بازار هفتگی در منطقه 19

خبرایران : شهردار منطقه 19 گفت: در پاسخ به مطالبه شهروندان و تسهیل دسترسی آنها بازار هفتگی روزهای شنبه و دوشنبه به مکان جدید منتقل شد.
تغییر مکان برپایی دو روز بازار هفتگی در منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه در روزهای شنبه با برپایی بازار، ترافیک شدیدی در بلوار شکوفه میدان ثارالله ایجاد و شهروندان را هنگام عبور از این محدوده با مشکل مواجه می‌کند؛ به همین منظور شنبه بازار به محله نعمت آباد خیابان سهیل انتهای کوچه شهید غفوری پشت آپارتمان های سهیل منتقل شد.
همچنین دوشنبه بازار نیز در خیابان بخشنده نبش ارسطو به علت تصمیمات مدیریتی به بلوار شقایق نرسیده به بزرگراه شهید کاظمی بین مرکز معاینه فنی خودرو  و بوستان ترافیک  تغییر مکان داد.
شهردار منطقه با اشاره به وجود 3 روز بازار دیگر در محلات منطقه خاطر نشان کرد: یکشنبه بازار در خیابان شهید ورامینی بعد از میدان بهلول محمودی، سه شنبه بازار درانتهای خیابان میثاق جنوبی جنب بوستان شقایق و چهارشنبه بازار در شهرک بستان خیابان مرادی خیابان پارس واقع شده اند.
براساس این گزارش در راستای اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص تغییر مکان دو روز بازار بنرهایی در معابر شهری نصب شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب