امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57479 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئيس سازمان صمت استان تهران و رئيس اتاق اصناف تهران:

سومين نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي قنادان ايران آغاز به کار کرد

خبرایران : سومين نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي قنادان ايران در مجموعه نمايشگاهي هتل المپيک تهران امروز سه شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۰ افتتاح شد.
سومين نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي قنادان ايران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرایران، سومين نمايشگاه تخصصي توانمندي هاي قنادان ايران با حضور مهندس يداله صادقي رئيس سازمان صمت استان تهران، قاسم نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف تهران، خسرو ابراهيمي نيا نايب رئيس دوم اتاق اصناف تهران، علي بهرمند رئيس اتحاديه قنادي، شيريني فروشي و کافه قنادي تهران و جمعي از روساي اتحاديه هاي صنفي تهران در مجموعه نمايشگاهي هتل المپيک تهران امروز سه شنبه ۹ آذر مورخ ۱۴۰۰ افتتاح و در حاشيه افتتاحيه اين نمايشگاه مهندس يداله صادقي رئيس سازمان صمت استان تهران بيان داشت: اتحاديه قنادان تهران با همت و توان بالا با مشارکت توليدکنندگان پرتوان در حوزه مواد اوليه، ماشين آلات و محصول نهايي آخرين دستاوردهاي خود را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته ا ند.

صادقي بيان داشت: برگزاري نمايشگاه فرصتي براي اين افراد است تا نشان دهند مي توانند نيازمندي هاي خود را تامين کنند بخصوص اينکه آمادگي خود را براي صادرات در اين حوزه به نمايش متخصصان و عموم مي گذارند. در واقع حس خودباوري به مردم و تلاش در صنف قنادي را نشان داده و باعث اشتغال در سطح وسيعي شده اند و مي توانند با توليد محصولاتشان کام مردم را شيرين کنند .

همچنين قاسم نوده فراهاني، رئيس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: علي رغم اينکه هر سال شاهد برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي قنادان ايران بوديم؛ اما با شيوع ويروس کرونا امکان برگزاري آن نبود که امروز خوشبختانه اين نمايشگاه با حضور ۵۰ غرفه تلاشگر در حوزه قنادي حضور خود را بار ديگر نشان داد.

قاسم نوده فراهاني در ادامه گفت: آنچه ملاحظه مي شود پيشرفت قابل تقديري است که نسبت به سال هاي پيش نمود خود را نشان مي دهد. توانمندي ها بيشتر و حضور پررنگتر شده است و شاهد تغييرات بسيار خوب و موفقيت آميز هستيم هم در حوزه محصول نهايي و هم مواد اوليه و ماشين آلات.

رئيس اتاق اصناف تهران در اهميت برگزاري نمايشگاه هاي صنفي- تخصصي بيان داشت: از اين دست نمايشگاه ها بايد هر ساله برگزار شود تا توانمندي ها و پتانسيل خود را به نمايش بگذارند. بايد باور کنيم که در مقايسه با کالاها و ماشين آلات خارجي آنقدر توانمند هستيم که مي توانيم با کيفيت هر چه بيشتر اين محصولات را توليد کنيم و روي پاي خود بايستيم.

اين نمايشگاه با حضور ۵۰ شرکت کننده از فعالان توانمند عرصه توليد مواد اوليه، ماشين آلات و محصولات نهايي قنادان ايران پس از دو سال از شيوع ويروس کرونا برگزار شد. شرکت کنندگان در اين نمايشگاه تمامي توانمندي هاي خود را در حوزه هاي توليد مواد اوليه، ماشين آلات و محصول نهايي با بهترين کيفيت در معرض بازديد عموم از امروز ۹ آذر ماه لغايت جمعه ۱۲ آذر قرار داده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب