امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57389 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای نخستین‌بار در کشور و به میزبانی منطقه 12 صورت گرفت؛

لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران

خبرایران : شهردار منطقه 12 از برگزاری نخستین لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در این منطقه خبر داد.
 لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه دراین‌باره توضیح داد: این مسابقات که از روز چهارشنبه ٢٨ مهرماه به مناسبت هفته تربيت بدني در زمين چمن مصنوعي آتش‌نشان منطقه ۱۲ آغاز شده، تا هفته اول بهمن‌ماه سال جاری با حضور تیم‌هايي از مناطق ٢٢گانه شهرداري تهران و با هدف توسعه ورزش بانوان و حمايت از رشته‌هاي ورزشي نوين ادامه خواهد داشت. 
وی افزود: در اين دوره از مسابقات که با حضور ٢٠ تیم در رده سني آزاد برگزار مي‌شود، تيم‌ها در ٤ گروه پنج تیمی ابتدا به صورت دوره‌اي و در مرحله بعد به صورت تك‌حذفي با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بر اساس این گزارش، انجمن مینی‌فوتبال ایران نیز ضمن تشكر و ابراز خرسندي از برگزاري شايسته اولين دوره قهرماني اين مسابقات در كشور، همچنین سطح بالاي مسابقات و بازتاب قابل تقدير اين رويداد، اعلام کرد كه افراد مستعد اين دوره از مسابقات شناسايي و در قالب تيم «قلب طهران» به مسابقات رسمي اعزام خواهد شد. 
گفتنی است قضاوت اين دوره از مسابقات که تا هفته اول بهمن‌ماه، روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌پذیرد، توسط داوران رسمي از هيأت ميني‌فوتبال كشور صورت خواهد گرفت؛ همچنین مراسم اختتاميه در بهمن‌ماه به مناسبت گرامي‌داشت سالگرد شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني برگزار خواهد شد. 
ميني‌فوتبال یا گل‌کوچک، محبوب‌ترین رشته ورزشی آماتور بازی‌شده در جهان است و هيچ ارتباطي با فوتبال ندارد. این رشته ورزشی زيرمجموعه فدراسيون ورزش‌هاي همگاني است و در زمین چمن مصنوعی یا طبیعی انجام می‌شود که در آن، پنج تا هشت بازیکن می‌توانند در هر تیم بازی کنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب