امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57339 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایش «آقای غلط انداز» بعد از 50 سال جان می‌گیرد

خبرایران : تهیه کننده برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» گفت: زنده یاد «حسین مدنی» نویسنده، طنزپرداز و خالق شخصیت نمایشی «آقای غلط انداز» در هشتمین قسمت از «پرنیان صدا» به توضیح این نمایش شاد خواهد پرداخت. نمایش «آقای غلط انداز» با هنرمندی علی تابش، منوچهر نوذری و ثریا قاسمی و کارگردانی حمید قنبری بعد از 50 سال در قاب تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود.
نمایش «آقای غلط انداز» بعد از 50 سال جان می‌گیرد

به گزارش خبرایران، سعید توکل ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه این هفته «پرنیان صدا» میزبان «مینو جبارزاده» هنرپیشه، کارگردان و مجری باسابقه کشور است که از خاطرات 40 سال فعالیت هنری‌اش از کودکی تاکنون با بینندگان سخن می‌گوید.

وی ادامه داد: معرفی برنامه قدیمی رادیو با عنوان «سیر و سفر» با اجرای خانم تاجی احمدی و رضا معینی و قطعه ریتمیک طنز و انتقادی «وای چی بگم» با اجرای منوچهر نوذری از بخش‌های جذاب این قسمت از پرنیان صدا است.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» گفت: لطیفه‌های نمایشی این هفته با هنرمندی غلامحسین بهمنیار، عباس مصدق، خانم مورین، عزت‌الله مقبلی، محسن هرندی، منوچهر آذری، علیرضا جاویدنیا، مهران امامیه، امیر سهیلی، نازنین مهیمنی و مونیکا جهانبان به روی آنتن می‌رود.

توکل خاطرنشان کرد: مسابقه جدید «صدای ماندگار» نیز در این قسمت طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه قبل نیز معرفی خواهند شد، همچنین قطعه‌ای از ترانه معروف «قبیله لیلی» به سمع و نظر ببیندگان خواهد رسید.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» هر هفته جمعه‌ها ساعت 20 از شبکه 5 سیما به روی آنتن می‌رود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب