امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57268 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از ورزشکاران مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی هانترفیلدتارگت

خبرایران: مسابقات قهرمانی تیراندازی هانترفیلدتارگت در تهران برگزار و از مقام آوران این دوره از مسابقات توسط صنایع غذایی موجان (حامی این دوره از مسابقات) تجلیل و قدردانی گردید.
تجلیل از ورزشکاران مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی هانترفیلدتارگت

به گزارش خبرایران، مسابقات قهرمانی تیراندازی هانترفیلدتارگت ،روز جمعه 28/8/1400 در تهران برگزار شد و از مقام آوران این دوره از مسابقات توسط صنایع غذایی موجان (حامی این دوره از مسابقات) با حضور مهندس سروش سردشتی  و نماینده سازمان جهانی هانترفیلدتارگت آقای دکتر هومن دانشور و مسئول کمیته توسعه تیراندازی هیئت تیراندازی استان تهران  آقای  قبادی تجلیل و قدردانی گردید.
نفرات برتر این دوره از مسابقات در کلاس آزاد به ترتیب  عبارتند از آقایان:  محمدرضا آشتیانی مقام اول  – صفا بیات مقام دوم - محمد حسینی مقام سوم
 

نفرات برتر در کلاس بانوان نیز به ترتیب خانم حنانه رضایی مقام اول خانم مهرنوش زارعی مقام دوم و خانم نیلوفر مقدم مقام سوم را کسب نمودند.
هانترفیلدتارگت رشته تیراندازی با تفنگ بادی در فضای باز میباشد که با هدف حمایت از محیط زیست و جلوگیری از شکار و ترویج و توسعه فرهنگ ورزشی و سلامت زیست محیطی برگزار میشود در این رشته تیراندازان در محیط طبیعی به اهداف فلزی تیراندازی نموده و کسب امتیاز میکنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب