امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57201 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

«بهروز رضوی» هنرمند پیشکسوت به «پرنیان صدا» می‌آید

خبرایران : تهیه کننده پرنیان صدا گفت: «بهروز رضوی» هنرمند پیشکسوت و دارنده نشان درجه یک هنری مهمان هفتمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است.
«بهروز رضوی» هنرمند پیشکسوت به «پرنیان صدا» می‌آید

به گزارش خبرایران ، سعید توکل اظهارداشت:  لطیفه‌های نمایشی قدیمی این هفته با هنرمندی آقایان حسین امیرفضلی، غلامحسین بهمن یار، رضا عبدی، منوچهر آذری و لطیفه‌های «جمعه ایرانی» با اجرای زویا خلیل آذر، داوود منفرد، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، بهرام سروری نژاد و منوچهر آذری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: دکلمه شعر طنزی با اجرا، صدا و تصویر زنده یاد حیدر صارمی برگرفته از شعر معروف «خیزید و خز آرید که هنگام خزان است» در این قسمت از برنامه پرنیان صدا به تصویر کشیده می‌شود.

تهیه کننده پرنیان صدا در ادامه گفت: «امیر حسین مدرس» با اجرای ترانه‌ای درخصوص ترافیک همیشگی شهر تهران به نام «اینم یه اعتیاده»، ژاله صادقیان با مقدمه‌ای بر شرح احوال روح‌الله خالقی سازنده سرود معروف «ای ایران» و اجرای این ترانه با خوانندگی استاد غلامحسین بنان مهمان خانه‌های علاقمندان خواهند بود.

توکل خاطرنشان کرد: جواب مسابقه هفتم «صدای ماندگار» و معرفی برندگان نیز از جمله بخش‌های دیگر این قسمت از مجموعه پرنیان صدا است و سوال مسابقه هشتم نیز این هفته مطرح می‌شود.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه بیست وهشتم آبان‌ماه ساعت 20 از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب