امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57191 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار شهردار جدید منطقه 19 با ادای احترام به مقام شامخ شهدا

خبرایران : شهردار جدید منطقه 19در اولین روز ورود خود به این منطقه، با حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان 22 بهمن و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ دو شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس، خدمت خود را به شهروندان شریف این منطقه آغاز کرد.
آغاز به کار شهردار جدید منطقه 19 با ادای احترام به مقام شامخ شهدا
به گزارش خبر ایران روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سید مهدی هدایت شهردار منطقه همچنین در اولین روز کاری خود از چندین پروژه توسعه محور این منطقه بازدید و در جریان پیشرفت و روند اجرایی آن ها قرار گرفت.
او از مراحل ساخت مسجد در حال احداث اثنی عشر که در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی 90درصدی رسیده است بازدید کرد و درخصوص تأمین اعتبار لازم برای تسریع درتکمیل این پروژه قول پیگیری داد. 
او همچنین از مراحل تکمیل تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار که ظرفیت تصفیه هزار متر مکعب آب را دارد بازدید و بر رفع مشکلات اجرایی این تصفیه خانه به منظور تسریع در بهره برداری از آن تأکید کرد.
 در حال حاضر بخشی از شبکه این تصفیه خانه تکمیل شده وبه مرحله اجرای عایق رسیده است. علاوه براین عملیات اجرایی اتاق بلوئر با تکمیل فوندانسیون به 30 درصد پیشرفت رسیده است. 
پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر از دیگر پروژه هایی بود که شهردار منطقه طی بازدید از اقدامات اجرایی آن، به بررسی مسیرهای تکمیل شده شامل جنوب به شمال و شمال به جنوب، دوربرگران شمال به شمال، زیرگذر علامه عسگری و نیز مسیر جنوب به جنوب که در مرحله اجرای آسفالت است، پرداخت. 
این پروژه که از جمله مهمترین پروژه های عمرانی در شهر تهران محسوب می شود نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی باقرشهر، کهریزک و جاده قدیم قم دارد. 
اجرای 7500 تن آسفالت و 4200 متر جدول و کانیو از اقدامات عمرانی انجام شده توسط شهرداری منطقه 19 به منظور تکمیل این پروژه است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب