امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57136 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجتبی افشار درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

دینگو کاپشنی با کیفیت و در رنگهای مختلف تولید می شود/ با وجود مشکلات مختلف با تمام توان تولیدی دینگو مشغول به کاراست

خبرایران: مدیرتولیدی کاپشن دینگو گفت : برند دینگو تولیدکننده پوشاک زمستانی به خصوص کاپشن در رنگ ها و اندازه های مختلف و با کیفیتی فراتر از سطح ملی و با قیمت مناسب تولید می شود.
دینگو کاپشنی با کیفیت و در رنگهای مختلف تولید می شود/ با وجود مشکلات مختلف با تمام توان تولیدی دینگو مشغول به کاراست

مجتبی افشارمدیرتولیدی برند کاپشن دینگو درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : مجموعه برند دینگو تولیدکننده پوشاک زمستانی به خصوص کاپشن در رنگ ها و اندازه های مختلف است. از ۵ سال قبل فعالیت در این حوزه آغاز نمودیم و همواره تلاش کردیم پوشاک را با کیفیتی فراتر از سطح ملی و با قیمت مناسب تولید کنیم.

افشار تصریح کرد : متأسفانه درچندساله اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز و گرانی قیمت نخ و پارچه، سود کمی عایدمان شده، اما با این حال قیمت محصول را آنچنان بالا نبرده‌ایم و بلکه تلاش کردیم کیفیت کار افت نداشته باشد.

وی عنوان داشت : در کارگاه دینگو انواع کاپشن مردانه و بچه‌گانه در انواع بادگیر، پفکی، بهاره، جلیقه تولید می‌کنیم و همواره تلاش می کنیم کاپشن های تولیدی ما جذابیت و کیفیت مناسب را برای مشتریان به خصوص جوانان ایران عزیز داشته باشند.

افشارابرازداشت : با تمام مشکلات درحال حاضر با تمام توان در تولیدی دینگو بچه ها مشغول به کارهستند و کارهایی مثل برشکاری ، دوخت و سر پرستی ...انجام می دهند. اما متاسفانه با توجه به کرونا و همچنین تحریم و مشکلات اقتصادی جامعه که همه با ان به نوعی درگیر هستیم ، هیچ حمایتی از سوی انجمن ، صنف ، ارگان و نهادی از ما تا به امروز نشده است.

وی تاکید کرد : کاپشن دینگو به همه شهرهای ایران ارسال می شود و مشتریان ما ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ بصورت عمده و جزئی می توانند سفارش داده و ما هم به سراسر کشوربعد از سفارش ارسال می کنیم .

ادرس : تهران خیابان شهید رجایی کوی 13 آبان خیابان امانی جنوبی کوچه بهمن یکم پلاک12
 
تلفن : 55005064-021
 
موبایل : 09383286418
 
 
آدرس سایت:

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب