امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57107 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محسن فرخی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کیمیا تجارت چیستا در زمینه بازرگانی، صادرات و واردات انواع مواد شیمیایی صنعتی، معدنی و کشاورزی فعالیت می کند/ برند تجاری چیستا 98 درصد از تولید بازار سود پرک را دراختیار دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت کیمیا تجارت چیستا گفت : شرکت کیمیا تجارت چیستا بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و حضور حرفه ای در زمینه بازرگانی، صادرات و واردات انواع مواد شیمیایی صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد.
کیمیا تجارت چیستا در زمینه بازرگانی، صادرات و واردات انواع مواد شیمیایی صنعتی، معدنی و کشاورزی فعالیت می کند/ برند تجاری چیستا 98 درصد از تولید بازار سود پرک  را دراختیار دارد

محسن فرخی مدیرعامل شرکت کیمیا تجارت چیستا درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : مجموعه بازرگانی وارداتی و صادرات چیستا تولیدکننده سود پرک (ماده شیمیایی پرمصرف برای چربی‌گیری در کارخانجات لبنیات و درکارخانه‌‌های نساجی برای سفید کردن پارچه و کاغذسازی و تلخی گیری از زیتون و صابون‌سازی و یا حتی در حفاری) با برند چیستا در بازار هستم که دومین برند ما آراد نام دارد که ۱۵ سال است در حوزه مواد شیمیایی اشتغال داریم.

وی تصریح کرد : همچنین ما با توجه به کیفیت بالای محصولاتمان، به کشورهای ترکیه،  گرجستان، ازبکستان، روسیه، افغانستان، عراق، مصر و لائوس صادرات داشته‌ایم. از طرف دیگر به واردات مواد شیمیایی از چین، ترکیه و هند نیز اشتغال داریم و همچنین ارسال از درب کارخانه هم داریم.

فرخی عنوان داشت : شرکت کیمیا تجارت چیستا بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و حضور حرفه ای در زمینه بازرگانی، صادرات و واردات انواع مواد شیمیایی صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد و با ارائه تولید سود پرک 98 درصد با برند تجاری چیستا سهم قابل توجهی از بازار را نصیب خود کند.

وی ابرازداشت: شرکت کیمیا تجارت چیستا با اتکا بر توان بالای مدیریت، پشتوانه مالی قابل توجه و بکارگیری کارکنان متخصص و هیئت علمی با تجربه، به سرعت در حال گسترش حوزه فعالیت خود است.

فرخی درخصوص امتیازات شرکت کیمیا تجارت چیستا هم تاکید کرد : وجود کالاهای متنوع در سبد کالای شرکت همچون سود پرک نیرو کلر، چیستا ، پرکلرین نیرو کلر، کلرپارس،هندی ، کربنات سدیم سبک و سنگین مراغه و سمنان ، کربنات سدیم ترک ، نشادر، سود مایع ، آب ژاول ، نیتریت سدیم و....، بررسی دقیق بازار مصرف مواد شیمیایی کشور و بازارهای جهان در حوزه محصولات شیمیایی، معدنی و کشاورزی، ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب بازرگانی و فروش و حمایت و پشتیبانی فنی از مصرف کنندگان مواد شیمیایی ازجمله امتیازات شرکت کیمیا تجارت چیستا است.

آدرس غرفه شرکت در نمایشگاه شهر آفتاب، سالن A5، غرفه C9 شرکت کیمیا تجارت چیستا

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب