امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57056 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرزان مطلوبی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آراد پارت تولیدکننده قطعات پلیمری خودرو است

خبرایران : مدیرعامل شرکت آراد پارت گفت: شرکت آراد پارت در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی با سابقه ای 13 ساله شروع به تولید و پخش انواع قطعات پلیمری،فلزی،خارجات،آرم جات،سوکت،لوازم چرخ،دستگیره،پیچ ، مهره و ... کرده است.
آراد پارت تولیدکننده قطعات پلیمری خودرو است

فرزان مطلوبی مدیرعامل شرکت آراد پارت درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: مجموعه آراد پارت تولیدکننده قطعات پلیمری است.

وی تصریح کرد : شرکت آراد پارت در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی با سابقه ای 13 ساله شروع به تولید و پخش انواع قطعات پلیمری،فلزی،خارجات،آرم جات،سوکت،لوازم چرخ،دستگیره،پیچ ، مهره و ... کرده است.

مطلوبی تاکید کرد: با هدف تولید وتامین قطعات خودرو در طی این سالها تلاش کردیم تا با ارائه محصولاتی با کیفیت ، قیمت مناسب و خدماتی در خور مشتریان فعالیت خود را پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت آراد پارت ابرازداشت : این مجموعه در حدود هزار قلم کالا شامل: دستگیره‌های دربازکن، درهای باک، روغن ترمز، بوش‌های دوسر کلاج تولید کرده و در سراسر ایران نمایندگی فعال داریم که تأمین کننده بسیاری از قطعات هستند.

وی درپایان سخنان خود گفت :  هدف اصلی مجموعه آراد کسب رضایت مشتریان است و در کنار این اصل در تلاش بوده ایم که با اضافه کردن محصولات جدید در کنار قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب سبد محصولات را بزرگتر کرده تا بتوانیم بیش از پیش به وظیفه خود عمل کنیم.

 

تماس با ما

آدرس دفتر مرکــزی : تهران,میدان بهارسـتان,کوچه نظامیه,پلاک86واحد یک و سه

تلفن : 36348700-021        36348600-021

آدرس فروشگاه : تهران,میدان امـام خمینی,خیابان امـیرکبیر,پاسـاژکاشانی,دوم زیرزمین,پلاک539

تلفن : 33910892-021          33530787-021

واتساپ : 09912505090

آدرس کانال تلگرام : Arad_Part

ایمیل : info@aradparts.com

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب