امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57031 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با هدف تقدیر از پیشکسوتان و تهران پژوهان ؛

هشتمین جشنواره جایزه تهران برگزار می شود

خبرایران : هشتمین دوره جشنواره «جایزه تهران» همزمان با هفته پژوهش با هدف تقدیر از پیشکسوتان و تهران پژوهان برگزار می شود.
هشتمین جشنواره جایزه تهران برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و دبیر جایزه تهران با اعلام این خبر افزود: جشنواره جایزه تهران همچون سالهای گذشته در رشته های کتاب، پایان نامه، فیلم، تئاتر، عکس، رسانه، خبرنگار، انتشارات، فعال محیط زیست و پیشکسوتان برگزار می شود و به برگزیدگان نشان و جایزه اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره خاطر نشان کرد، هشتمین جایزه تهران توسط خانه تهران پژوهان و با مشارکت معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، سازمان زیبا سازی شهرداری تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزار می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا پانزدهم آذرماه 1400 از طریق پست و حضوری به دبیرخانه جشنواره مستقر در ستادگردشگری شهرداری تهران به نشانی خیابان شهید بهشتی، خ پاکستان، کوچه 14، پلاک 10، کدپستی 1531753714 ارسال نمایند.

شایان ذکر است آئین اختتامیه هشتمین جشنواره جایزه تهران در پایان آذرماه سال جاری همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب