امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57009 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی رادمان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت کولاک گستر یزد با سابقه‌ای ۳۰ ساله در زمینه تولید سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه فعالیت دارد/ ایران در زمینه تولید هیترهای گلخانه‌ای هنوز از سیستم قدیم دیگ‌های تک‌لایه جوشی استفاده می‌کند

خبرایران : مدیر کارخانه گروه صنعتی کولاک گستر یزد گفت: کشورمان در زمینه تولید هیترهای گلخانه‌ای هنوز از سیستم قدیم دیگ‌های تک‌لایه جوشی استفاده می‌کند که بازدهی پایینی دارد و سطح انتقال انرژی کمی دارند.
شرکت کولاک گستر یزد با سابقه‌ای ۳۰ ساله در زمینه تولید سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه فعالیت دارد/ ایران در زمینه تولید هیترهای گلخانه‌ای هنوز از سیستم قدیم دیگ‌های تک‌لایه جوشی استفاده می‌کند

علی رادمان مدیر کارخانه گروه صنعتی کولاک گستر یزد درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت:   ما در این مجموعه با سابقه‌ای ۳۰ ساله در زمینه تولید سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه فعالیت داریم .

رادمان تصریح کرد : از ابتدای تولید، دغدغه ما کاهش مصرف انرژی بوده که خوشبختانه در طول این مدت توانسته چندین اثر را به ثبت اختراع  و تجاری‌سازی کرده که بازخورد رضایتمندی بالایی را از مشتریان کسب کند.

وی عنوان داشت : سیستم‌های تولیدی ما شامل گرمایش چندلایه بدون جوش است که صاحب تکنولوژی روز دنیاست. کشورمان در زمینه تولید هیترهای گلخانه‌ای هنوز از سیستم قدیم دیگ‌های تک‌لایه جوشی استفاده می‌کند که بازدهی پایینی دارد و سطح انتقال انرژی کمی دارند و با توجه به این نکته، ما ایده مهمی را به ثبت اختراع رسانده‌ایم که توانسته‌ایم دیگ‌های چندلایه‌ای را ابداع و اختراع کنیم که سطح گرمایش را به چندین برابر سطوح گرمایش داخلی می‌رساند.

مدیرکارخانه گروه صنعتی کولاک گستر یزد افزود: این افزایش سطوح گرمایش باعث افزایش بازدهی دستگاه شده و در دنیای امروز باید در مسیری حرکت کنیم که دستگاه‌های کم مصرف و با بازدهی بالا بسازیم که خوشبختانه شرکت ما توانسته در این زمینه گام‌های بزرگی بردارد که مورد تأئید نهادها، ارگان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم این تکنولوژی را در سطح گسترده و با کمک دولت در اختیار کشاورزان و گلخانه‌داران قرار دهیم.

وی تاکید کرد : این دستگاه که ارزآوری بالایی برای کشور دارد، در سایت‌های معتبر جهانی به کمتر از یک پنجم قیمت محصول را با همان کیفیت برتر عرضه می‌کنیم.

 

دارای گواهینامه Iso9001:2008,Iso 45001:2018,Iso14001:2015,Iso9001:2015، Iso14001:2004و OHSAS18001:2007

آدرس:

دفتر مرکزی: یزد-خیابان مطهری – ابتدای کوچه پنجاه و هفتم- پلاک ۲

تلفن دفتر مرکزی: ۳-۵۲۳۱۶۰۱، ۱-۵۲۲۰۷۹۰ ، ۵۲۳۷۱۱۱-۰۳۵۱      

 دورنگار: ۵۲۳۱۶۰۴-۰۳۵۳

پست الکترونیکی:info@kgy.ir                

آدرس کارخانه: یزد، جاده کنار گذر، جنب پایانه باربری، بلوار گلستان

تلفن کارخانه: ۹-۷۲۲۲۲۳۶-۰۳۵۳            دورنگار: ۷۲۲۲۲۴۰-۰۳۵۳

 ۰۹۱۲۹۵۹۴۶۰۱

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب