امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56986 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی آقاجانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گل خاتم زاموفیلیای بلک را تولید می کند/ خوشه گل و گیاهان زینتی شرکت شهرک‌های صنعتی در محلات رونق بسیار بالایی یافته است

خبرایران : مدیرعامل شرکت گل وگیاه خاتم گفت: ما در حدود ۳ سال پیش از طریق واردات ۱۵۰ تا زاموفیلیای بلک (زامیو کالکاس که مخفف آن زی‌زی است) که به تدریج از این گیاهان قلمه گرفتیم.
گل خاتم زاموفیلیای بلک را تولید می کند/ خوشه گل و گیاهان زینتی شرکت شهرک‌های صنعتی در محلات رونق بسیار بالایی یافته است

علی آقاجانی مدیرعامل شرکت گل و گیاه خاتم درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : ما در حدود ۳ سال پیش از طریق واردات ۱۵۰ تا زاموفیلیای بلک (زامیو کالکاس که مخفف آن زی‌زی است) که به تدریج از این گیاهان قلمه گرفتیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این گیاه قیمت بالایی داشت، سرمایه اولیه بالایی می‌خواست، با استفاده از روش قلمه‌زنی از گیاهان مادر، تعداد آنها را زیاد کردیم و در مسیری هستیم که ۱۰۰ هزار قلمه تهیه کنیم تا علاوه بر تأمین نیاز داخل، برای صادرات هم بتوانیم اقدام کنیم.

آقاجانی افزود : شرکت شهرک‌های صنعتی که در محلات خوشه گل و گیاهان زینتی دارد، رونق بسیار بالایی یافته و حمایت‌های زیادی از برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه داشته که همچنین برای نمایشگاه‌های خارجی نیز حمایت‌های خوب مالی و فنی انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: گلدان زانفیلیای سبز و سیاه در ابعاد ۸ سطل بزرگ ۴۰ سانتی (غول‌پیکر) داریم که خاصیت آن تولید اکسیژن و تصفیه کردن هوا در محیط‌های بسته است و در رتبه‌بندی گیاهان جزو یکی دو تای لیست ده‌تایی ما قرار دارد.

تلفن: ۰۹۱۲۲۵۳۸۰۷۱

۰۹۳۶۴۹۵۵۰۰۳

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب