امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56985 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

زهره بیات درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پایا ورد آسا بین‌الملل در زمینه طراحی، ساخت و تجهیز گلخانه‌های مدرن فعالیت دارد/ نماینده شرکت کوردز روزن آلمان برای تولید پایه‌های رز، ریدر هلند و ریفرای ایتالیا هستیم/ برای درمان گیاهان آسیب‌پذیر کلینیک گیاه‌پزشکی احداث کرده‌ایم

خبرایران : مدیرعامل شرکت پایاورد آسابین الملل گفت: تمام سازه‌های گلخانه‌ای را با طراحی هلندی نصب و اجرا می‌کنیم. همچنین گلفروشی ما هم در خیابان جردن می‌باشد که ارسال به سراسر کشور داریم. ضمن اینکه یک کلینیک گیاه‌پزشکی احداث کرده‌ام که به درمان گیاهان آسیب‌پذیر می‌پردازد.
پایا ورد آسا بین‌الملل در زمینه طراحی، ساخت و تجهیز گلخانه‌های مدرن فعالیت دارد/ نماینده شرکت کوردز روزن آلمان برای تولید پایه‌های رز، ریدر هلند و ریفرای ایتالیا هستیم/ برای درمان گیاهان آسیب‌پذیر کلینیک گیاه‌پزشکی احداث کرده‌ایم

زهره بیات مدیرعامل شرکت پایاورد آسا بین الملل درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : شرکت پایا ورد آسا بین‌الملل در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی، ساخت و تجهیز گلخانه‌های مدرن و مشاوره در زمینه کشت هیدروپونیک آغاز و در طول فعالیت خود موفق به اخذ نمایندگی شرکت‌های اروپایی مطرح دنیا در زمینه ساخت و تجهیز گلخانه گردید که از آن جمله می‌توان به شرکتهای Luiten و Ridder-Hortimax هلند و شرکت Pericoli ایتالیا اشاره نمود.

وی افزود: این شرکت همواره از پشتیانی‌های فنی و آموزشی برای نیروهای متخصص خود توسط شرکای اروپایی خود برخوردار است. مذاکرات مفصل و جلسات متعدد حضوری با شرکتهای دانش بنیان اروپایی در مورد اقلیم و نوع تجهیزات مورد استفاده در اقلیم های مختلف ایران، از جمله شرکتهای Svensson، Van der Hoeven, KG, Vifra, Thermoflor, certhon و شرکتهای تولید گل و گیاه مانند Anthura, Kordes Rosen, Sion, Ter Laak, Royal Van Zanten, Anco, Hilverda و Konst از جمله فعالیتهای این شرکت بوده است.

بیات تصرح کرد : شرکت پایاورد آسا گلخانه‌های فول مکانیزه مدرن را با همکاری یک شرکت هلندی در کشورمان طراحی و اجرا می‌کند.  درواقع ما نماینده شرکت کوردز روزن آلمان برای تولید پایه‌های رز، ریدر هلند و ریفرای ایتالیا هستیم و در خصوص تولید گل رز باید گفت؛ ما پایه‌های رز را به روش پیوند و قلمه تولید می‌کنیم و ۶۴ رقم از ارقام کوردز را تحت لیسانس کوردز و با قرارداد قانونی تکثیر می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پایاورد آسا تاکید کرد: تخصص اصلی ما اجرای گلخانه‌های دهانه عریض A fram هستند و که ارتفاع ۸ تا ۱۰ متر دارند که ما برای گلخانه‌داران تمام تجهیزات گلخانه‌ای را اجرا و نصب می‌کنیم.

وی ادامه داد : همچنین خدمت دیگر ما بحث مشاوره کشت است و چون نیاز گلخانه‌داران را می‌دانیم، راه‌حل‌های بهتری می‌تولنیم ارائه کنیم و به همین جهت شرکت‌هایی را در هلند و آلمان ثبت کرده‌ایم و در ارتباط کاری کامل هستیم و به اتاق فکر آن شرکت‌ها راه پیدا کرده‌ایم که از این طریق به دانش روز کشت گیاه در گلخانه دست پیدا کرده‌ایم و می‌توانیم در جهت توسعه تولید ملی به گلخانه‌داران کمک کرده تا آنها متضرر نشوند و متأسفانه در اوج سالهای برداشت، محصول خود را از دست بدهند.

بیات عنوان داشت : تمام سازه‌های گلخانه‌ای را با طراحی هلندی نصب و اجرا می‌کنیم. همچنین گلفروشی ما هم در خیابان جردن می‌باشد که ارسال به سراسر کشور داریم. ضمن اینکه یک کلینیک گیاه‌پزشکی احداث کرده‌ام که به درمان گیاهان آسیب‌پذیر می‌پردازد.

 

تماس با ما

آدرس: ورامین، میدان رازی، خیابان دانشگاه، بعد از خیابان خبرنگار، پلاک ۵۶، طبقه اول، واحد۱

تلفن:  ۰۲۱۳۶۲۲۵۳۲۰

پست الکترونیک:

 info@payavardasa.com

آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/payavardasa?utm_medium=copy_link
 

آدرس سایت :

 Payavardasa.com

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب