امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56984 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس ابراهیم علیپور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت تعاونی گل وگیاه محلات در چهارمین نمایشگاه آی فارم بخشی از پتانسیل و توانمندی خود را به نمایش می گذارد

خبرایران : مدیر عامل شرکت تعاونی گل وگیاه محلات گفت: درچهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات، تجهیزات، پهپادها و نهاده های کشاورزی، باغبانی، گلخانه و سامانه های نوین آبیاری اتحادیه گل و گیاه شهرستان محلات حضور فعالی دارد .
شرکت تعاونی گل وگیاه محلات در چهارمین نمایشگاه آی فارم بخشی از پتانسیل و توانمندی خود را به نمایش می گذارد

مهندس ابراهیم علیپور مدیرعامل شرکت تعاونی گل وگیاه محلات درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت : درچهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات، تجهیزات، پهپادها و نهاده های کشاورزی، باغبانی، گلخانه و سامانه های نوین آبیاری اتحادیه گل و گیاه شهرستان محلات حضور فعالی دارد .

وی تصریح کرد : درمجموعه‌ای بالغ بر ۴۰۰_ ۵۰۰ تولیدکننده و واحد تولیدی زیرمجموعه این اتحادیه می‌باشد، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و به جرأت می‌توان گفت بخش کوچکی از پتانسیل بالای شهرستان محلات به نمایش گذاشته شده است.

علیپورادامه داد: همچنین، در این نمایشگاه جوانان تولیدکننده در کنسرسیوم‌های صادراتی دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند بخشی از پتانسیل و توانمندی پایتخت گل و گیاه کشور (محلات) را به نمایش بگذارند.

وی افزود : گلهایی که در این مجموعه به نمایش گذاشته شده، بیشتر شامل گلهای فضای باز، شاخه بریده، آپارتمانی، نهال، درختچه گیاهچه‌های زینتی، انواع بذر و بید قرمز است که در تمام فصول سال تولید و بخش عمده آن به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی گل وگیاه محلات ادامه داد : همچنین، بخشی از گیاهانی که تولید می‌شود، جنبه دارویی داشته مثل: آلوئه‌ورا، ساکولنت‌ها و کاکتوس‌ها که نظیر آن حتی در هلند نیز پیدا نمی‌شود.

وی درپایان سخنان خود گفت :ازهمه هم‌وطنان دعوت می‌نمایم که از مزارع و گلخانه‌های شهرستان محلات بازدید به‌عمل آورند، زیرا این شهرستان تمام امکانات کافی همچون خاک حاصلخیز برای رشد و نمو یک گیاه را داراست.

 

 شماره تماس : ۰۹۱۸۳۶۶۰۶۲۸

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب