امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56983 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سروش قائدی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

سدید رویش ویستا در زمینه اجرای سازه و تجهیزات گلخانه‌ای فعالیت دارد/ گرید EPC از سازمان نظام مهندسی کشور را کسب کرده‌ایم / در بحث تجهیزات‌ راندمان مصرف آب و سیستم‌های تغذیه را بهبود بخشیده‌ایم/ گروه سدید رویش سازه‌های گلخانه را با نوآوری‌هایی می سازد

خبرایران : مدیرعامل گروه سدید رویش ویستا گفت: در طی سالهای اخیر، گروه سدید رویش تلاش کرده تا نوآوری‌هایی در زمینه سازه‌های گلخانه داشته باشد و با افزایش ارتفاع گلخانه در شرایط گرم و خشک کشور بتواند با میزان آب کمتر شرایط بهتر و پایدارتری را برای گیاه فراهم کند.
سدید رویش ویستا در زمینه اجرای سازه و تجهیزات گلخانه‌ای فعالیت دارد/ گرید EPC از سازمان نظام مهندسی کشور را کسب کرده‌ایم / در بحث تجهیزات‌ راندمان مصرف آب و سیستم‌های تغذیه را بهبود بخشیده‌ایم/ گروه سدید رویش سازه‌های گلخانه را با نوآوری‌هایی می سازد

سروش قائدی مدیرعامل گروه سدید رویش ویستا درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهار داشت :  شرکت ما در زمینه اجرای سازه و تجهیزات گلخانه‌ای بصورت کلید تحویل کار می‌کنیم که جزو ۱۰ شرکت  اول هستیم که گرید EPC از سازمان نظام مهندسی کشور را کسب کرده‌ایم که طی آن می‌توانیم گلخانه‌ها را بصورت کلید تحویل اجرا و پیاده‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد : در طی سالهای اخیر، گروه سدید رویش تلاش کرده تا نوآوری‌هایی در زمینه سازه‌های گلخانه داشته باشد و با افزایش ارتفاع گلخانه در شرایط گرم و خشک کشور بتواند با میزان آب کمتر شرایط بهتر و پایدارتری را برای گیاه فراهم کند.

مدیرعامل گروه سدید رویش ویستا عنوان داشت : افزایش ارتفاع گلخانه سبب تهویه بهتر را برای گیاه فراهم می‌کند و تولید بالاتری داشته باشیم، همچنین مصرف سموم کاهش پیدا می‌کند و در مجموع توانستیم برای اولین بار این سازه را در کشور تولید کنیم و به این خاطر در چند سال اخیر تغییراتی حاصل کردیم از جمله: لوله‌های بیضی (اووال) را به دلیل مقاومت بالا جایگزین لوله‌های معمولی کردیم که در نتیجه آن سازه سبک‌تر و ارزان‌تر می‌شود.

وی ادامه داد : همچنین، در بحث تجهیزات‌، نه تنها راندمان مصرف آب و سیستم‌های تغذیه را بهبود بخشیده‌ایم، بلکه  گارانتی محصول هم ارائه می‌دهیم. همچنین با کشت گلخانه یکسال ضمانت می‌دهیم که چقدر توان برداشت داشته باشد. همچنین این کار را در کشورهای حوزه CIS ، ازبکستان، گرجستان و حوزه کشورهای عربی (سلیمانیه و اربیل عراق، دوبی و امارات) نیز انجام می‌دهیم که منطبق با شرایط آب و هوایی همان منطقه است.

قائدی تاکید کرد : اولین گلخانه‌ای که به این طریق در کشورمان ساخته شد، در شهر رفسنجان با عرض دهانه ۱۲ متر و ۸۰ سانتی‌متر و با ارتفاع ۹ متر و ۶۰ سانتی‌متر و برای برداشت سیفی‌جات آماده شده و طبعا شرایط اقلیمی گلخانه مطابق نیاز گیاه طراحی و بهینه می‌شود و آماده‌سازی این قبیل گلخانه‌ها برای مساحت‌های خیلی بزرگ و حتی بسیار کوچک نیز قابل اجراست.

 وی درایان سخنان خود گفت :  در مجموعه ۱۰۰ نفره سدید رویش ویستا در محیط کارخانه ۳۲ نفر پرسنل کارگری و مهندسی و سایرین در محیط اداری مشغول به کارند، همچنین تیم‌های نصب هم بصورت جداگانه در نظر گرفته‌ایم که برای نصب و راه‌اندازی بر سر پروژه‌ها اعزام می‌شوند و در پروژه‌های خارجی نیروهای متخصص بصورت سوپروایزری اعزام می‌شوند.

تماس با ما

اینستاگرام :

  https://instagram.com/vistagreenhouse?utm_medium=copy_link

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب