امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56962 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احمد دیوان‌زاده در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

دریا هنرصنایع دستی بسیار زیبا و ظریف تولید می‌کند/ روستای بندرحسینه به عنوان نگین غرب استان هرمزگان شناخته می‌شود/ وسایل تزئینی و دکوری با صدف خام می سازیم

خبرایران : مدیرصنایع دستی دریا هنر گفت : دریا هنر صنایع دستی بسیار زیبا و ظریف تولید می کند و مشتریان می‌توانند از طریق اینستاگرام دریای هنر، محصول موردنظر خود را سفارش دهند.
دریا هنرصنایع دستی بسیار زیبا و ظریف تولید می‌کند/ روستای بندرحسینه  به عنوان نگین غرب استان هرمزگان شناخته می‌شود/ وسایل تزئینی و دکوری با صدف خام می سازیم
احمد دیوان‌زاده  سازنده و مدیرصنایع دستی دریا هنر درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : اهل روستای بندرحسینه در نزدیکی بندر لنگه واقع در ۶۵ کیلومتری غرب بندر لنگه هستم و روستای  بندرحسینه به عنوان نگین غرب استان هرمزگان شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد : دریا هنر صنایع دستی بسیار زیبا و ظریف تولید می کند و مشتریان می‌توانند از طریق اینستاگرام دریای هنر، محصول موردنظر خود را سفارش دهند و مشتریان می‌توانند از طریق اینستاگرام دریای هنر، محصول موردنظر خود را سفارش دهند.

مدیرصنایع دستی دریا هنر ادامه داد : در صورت خرید عمده از ما ارسال رایگان نیز خواهد داشت . ضمن اینکه ما در روستا بندرحسینه صنایع دستی بسیار زیبا و ظریفی تولید می‌کنیم و امیدواریم حمایت ها از روستای ما بیشتر شود.

دیوان‌زاده افزود: ساحل روستای ما مناظر بسیار زیبایی دارد که همواره مورد توجه گردشگران خارجی بوده و محصولات زیبای ما شامل وسایل تزئینی و دکوری است که با صدف خام ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد : ما نیازمند حمایت صنایع دستی و گردشگری و شیلات هستیم و امیدواریم حمایت ها نسبت به ما بیشتر شود و بتوانیم صنایع دستی دریایی را بیشتر تولید کنیم.

 
تلفن واتس‌اپ:
 
۰۹۱۷۹۴۸۳۹۴۶
آدرس اینستاگرام:
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب