امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56952 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جوان‌گرایی در وزارت کار؛

بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد

خبرایران : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «محمود کریمی بیرانوند» را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.
بیرانوند سرپرست معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد

به گزارش خبرایران ، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمود کریمی بیرانوند را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.

کریمی متولد 1367 و تا مقطع دکتری اقتصاد نفت و گاز تحصیل کرده است. مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه جهادگران کارآفرین و اقتصاد دانش بنیان، مدیر عاملی صندوق سرمایه گذاری نوید و دبیر مؤسسه رصام از جمله فعالیت‌های شغلی کریمی در گذشته است.

وی همکاری پژوهشی با موسسات معتبر علمی، مشاور حوزه اشتغال کمیته امداد، نائب رئیس قرارگاه رفاه مردم در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

کریمی پژوهشگر و فعال حوزه اقتصاد مقاومتی است که طراحی موکب اشتغال محرومان، عضویت در انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، مدیر گروه اقتصاد نظری دانشکده مردمی اقتصاد مقاومتی و طراحی شبکه جارا (جبهه اقتصادی رسانه ای انقلاب اسلامی) از جمله اقدامات وی در این حوزه بوده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب