امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56897 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معتمد وزیری رییس مرکز اصناف ؛

همزمان دو نمایشگاه در شهرآفتاب آغاز شد

خبرایران : چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب، ماشین آلات ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته و نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت شانل ماشین آلات ابزارهای صنعتی و کارگاهی، تجهیزات خطوط تولید ماشین ابزا، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ماشین آلات تست و سیستمهای نظافتی در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب از 4 آبان تا 7 آبان ماه دایر است.
همزمان دو نمایشگاه در شهرآفتاب آغاز شد

به گزارش خبرایران، امروز با حضور معتمد وزیری رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت،دو نمایشگاه صنعت و نمایشگاه صنعت چوب افتتاح شد.

۱۰۰شرکت  در نمایشگاه صنعت ، اتوماسیون و ماشین ابزار و ماشین الان مربوطه و ۵۰ شرکت در نمایشگاه صنعت چوب آخرین دستاوردهای خود را  در زمینه انواع ماشین الات برش و cnc , جوش ، ماشین الات پنوماتیک ، ابزارآلات دقیق ، مواد اولیه و سایر تولیدات مرتبط خود را در فضایی بالغ بر ۱۵،۰۰۰ مترمربع  به نمایش گذاشته اند.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی صنعت و نمایشگاه چوب، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا، از ۴ تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۰ تا ۱۷ آماده بازدید و ارائه خدمات برای عموم علاقمندان می باشد.

 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب