امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56865 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، حامی حقوق مصرف کنندگان

خبرایران : شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با ارائه کالاهای اساسی باکیفیت و با حداقل قیمت در سراسر کشور همواره در خدمت هموطنان عزیز است.
فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، حامی حقوق مصرف کنندگان

به گزارش خبرایران ، بنابر اعلام افق کوروش، مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش حالا لقب رهبر خرده فروشی ایران را یدک می کشد. شرکت فروشگاه های زنجیره ای که علاوه بر بیش از 3000 شعبه در سرتاسر کشور، با یک سوپرمارکت آنلاین و همینطور فروشگاه تمام اینترنتی (دارک استور) سعی دارد تا مفهوم خرده فروشی مدرن را در ایران به شکل عملی پیاده کند.

مختصری درباره بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای ایران

شرکت فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای افق ‌کوروش هم‌اکنون بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره ای ایران است. افق کوروش در حال حاضر دارای بیش از 3هزار فروشگاه در ۴۶۰ شهر 31 استان کشور است. مجموعه فروشگاه های افق کوروش به تنهایی حدود یک سوم از سهم بازار خرده فروشی کشور را در اختیار دارد. افق کوروش ضمن آن که از تنوع کالایی بی نظیری با بیش از 2800 قلم کالا برخوردار است، همواره محصولات خود را با قیمت و کیفیت مناسب و به همراه تخفیف‌های جذاب عرضه می کند. آزمایش های کنترل کیفی محصولات فروشگاه های افق کوروش باعث شده تا کالاهای عرضه شده در قفسه های فروشگاهی همواره دارای تضمین کیفی باشند. همه این عوامل دست به دست هم دادند تا مجموعه فروشگاه های افق روز به روز بیشتر اعتماد خریداران ایرانی را جلب کرده و در مسیر روشنی گام بردارد.

تاریخچه فروشگاه زنجیره افق کوروش

سال ۱۳۸۸ بود که گروه صنعتی گلرنگ تصمیم به تأسیس شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گرفت. چند سال بعد در پاییز سال ۱۳۹۲ اولین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش افتتاح شد. از آن زمان تا به حال، روند افتتاح شعبه های این مجموعه فروشگاه های زنجیره ای در روندی منظم و هدفمند دنبال شده و روزانه شاهد افتتاح ۱ الی ۳ شعبه جدید در کشور بوده ایم. تا این لحظه تعداد شعبه های فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به بیش از 3هزار شعبه در بیش از ۴۶۰ شهر مختلف در 31 استان ایران رسیده است. با این حال برای مجموعه افق کوروش این تنها آغاز راه است. افق کوروش که رمز موفقیت خود کاهش هزینه های اقتصادی مشتریان به همراه با ارائه تخفیف های جذاب می داند، توانسته طی سال های اخیر گام بزرگی در ایجاد یک شبکه مدرن توزیع کالا در کشور بردارد.

افق کوروش در کنار اینکه توانسته با کنترل قیمت ها، امکان توزیع و پخش کالاهای اساسی را به شهروندان بدهد، در اشتغال زایی نیز نقش بسزایی داشته است. افق کوروش علاوه بر شعبه فروشگاه های آفلاین خود در سرتاسر کشور، دارای چندین شعبه سوپرمارکت آنلاین و همینطور فروشگاه تمام اینترنتی «دارک استور» است. دارک استور افق کوروش که برای ارسال و تأمین سریع تر و با کیفیت کالا تأسیس شده، نشان می دهد که خرده فروش اول کشور توجه جدی‌ به فروش کالا از طریق بسترهای اینترنتی دارد.  

لوگو افق کوروش

اهداف افق کوروش برای آینده

در حالی که هم‌اکنون روزانه ۱ تا ۳ فروشگاه جدید به تعداد فروشگاه های افق کوروش اضافه می شود، اما چشم انداز بلندمدت افق کوروش قرار گرفتن در میان ۲۵۰ خرده فروش برتر جهان تا سال ۱۴۰۴ است. هدفی است که افق کوروش می خواهد با رسیدن به ۶۰۰۰ شعبه در کشور و همین‌طور ارتقای پلتفرم‌های عرضه محصولات خود بر بستر اینترنت به آن دست پیدا کند.

بررسی لوگوی جدید شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

وقتی برای اولین بار با یک برند یا محصولات آن برخورد می کنیم، به احتمال زیاد اولین موردی که چشم ما به آن می خورد، لوگو یا همان نشان شرکت است. لوگوهای جذاب و استاندارد و هدفمند نه تنها زیبای ظاهری دارند بلکه با ظرافت های درونی و بیرونی در خاطر مخاطب باقی می مانند. برندها نیز به همین دلیل توجه بسیار ویژه ای به طراحی لوگوهای خود دارند و هر چند مدت یکبار تغییراتی را در لوگوی اصلی خود ایجاد می کنند تا بیشتر به ارزش ها و چشم اندازهای جدیدشان نزدیک شوند. لوگوی ساده و مشهور افق کوروش یعنی«oK» اخیرا در راستای اهداف بلند مدت افق کوروش دستخوش تغییراتی شده است.

تغییرات جدید لوگوی افق کوروش به گفته مدیران این شرکت در راستای تحولات و ارزش های شرکت است که در مسیر، هدف و راهبری خلاصه می شوند. لوگوی جدید افق کوروش نیز تجسم ساده ای از این ارزش هاست. در حقیقت سعی کرده تا در بازطراحی لوگوی جدید خود اهداف و راهبرد افق کوروش  را به وضوح نشان دهد. چنانچه در لوگوی جدید افق کوروش می بینیم، «دایره» به خوبی هدف و «فلش» نیز مفهوم راهبری و رسیدن به هدف را نشان می دهد. افق کوروش که مدت هاست به خرده فروش اول کشور بدل شده، با این تغییرات جدید در لوگو هر چه بیشتر تاکید بر اهداف و ارزش های خود دارد که می توان آن را در آینده نگری، شفافیت، خرید هوشمندانه، توسعه و ایجاد ارزش برای مخاطبین خلاصه کرد. افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی امکان خرید هوشمندانه  و  زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می‌دهد. علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می دهد. افق کوروش براساس ارزش و ماموریت‌های مجموعه‌ی خود این لوگو را برگزیده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب