امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56807 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 11 تهران معارفه شد

خبرایران : روز گذشته آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 11 با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار و حکم "سید محمد موسوی" از سوی شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه 11 به وی ابلاغ شد.
شهردار منطقه 11 تهران معارفه شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در این نشست که سردار "رضا پور" فرمانده سپاه انصار المهدی و جمعی از معاونین و مدیران حضور داشتند ؛ حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با ابلاغ حکم سید محمد موسوی به عنوان شهردار جدید منطقه 11 از سوی شهردار تهران، از خدمات و تلاش های نصراله آبادیان شهردار پیشین این منطقه تقدیر کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر استراتژی های تعریف شده از سوی شهردار تهران مبنی بر رسیدن به هدف " تهران الگوی کلان شهر جهان اسلام " گفت: برای رسیدن به این هدف باید ایده آل های بلند تعریف کرده و تلاش کنیم . همان گونه که شهر تهران به عنوان یک الگو در کشور مطرح است و قدم های مثبت الگو خواهد شد.

نظری افزود: برای این که شهر تهران الگو شود ؛ کسب رضایت مردم در سایه الطاف خداوند بر ما لازم است و این شهر اگر بخواهد الگو شود ؛ در سطح جهان اسلام مطرح خواهد شد.

او با تأکید بر تلاش و کار مضاعف، کار محوری در مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و بیان کرد : ملاک عمل ما را کار ایجاب می کند و باید کار محوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به همجواری منطقه 11 با پردیس حکومتی و لزوم توجه بیشتر به خدمت رسانی در این محدوده ، بر اهمیت نگهداشت شهر بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تأکید کرد و ادامه داد: امکانات نگهداشت شهر تقویت خواهد شد و نیازها تأمین می شود.

همچنین سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 نیز ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده توسط شهردار و کارکنان این منطقه در دوران هفت سال مدیریت نصراله آبادیان، گفت: تمام تلاش و توانم را برای خدمت گزاری به مردم شریف این منطقه به کار خواهم گرفت و سعی خواهم کرد مردم داری و سیره معصومین را سر لوحه کارم قرار دهم.

موسوی با بیان این که در شهرداری منطقه 11 بنای کار مبتنی بر همدلی خواهد بود؛ بر خرد جمعی ، مشورت با متخصصین و پیشکسوتان و استفاده از تخصص صاحب نظران حوزه شهری تأکید کرد و افزود: موفقیت های  شهرداری منطقه 11 و رسیدن به نقطه مطلوب با کمک کارکنان به دست آمده است.

او همچنین تمرکز فعالیت های پیش رو را برنامه محوری عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ما جزئی از برنامه های کلی و سیاست های شورا خواهد بود. همچنین کار محوری و کار جهادی را سر لوحه امور قرار خواهیم داد و تمرکز بر معضلات و آسیب های اجتماعی، امور فرهنگی اولویت دارد.

به گفته شهردار منطقه 11 استفاده از ظرفیت های داخلی شهرداری مخصوصا منطقه 11 مغتنم است و با کمک شما به اهداف مورد نظر و سیاست های کلی شهرداری تهران دست خواهیم یافت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب