امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56790 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کسری نخجوانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت کسری پارت نماینده رسمی لامپ تنگسرام مجارستان درایران است/عرضه کننده انواع و اقسام لامپ‌های هالوژن، زنون وهدلایت هستیم/ گارانتی ما از۲ تا ۵ سال است/ در صورت نارضایتی مشتری، جنس عودت داده می‌شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت کسری پارت گفت : از سال ۲۰۲۰ جنرال الکتریک شرکت خود را به تنگسرام واگذار و از آن سال این محصول تنها با نام تنگسرام فروخته می‌شود.
شرکت کسری پارت نماینده رسمی لامپ تنگسرام مجارستان درایران است/عرضه کننده انواع و اقسام لامپ‌های هالوژن، زنون وهدلایت هستیم/ گارانتی ما از۲ تا ۵ سال است/ در صورت نارضایتی مشتری، جنس عودت داده می‌شود

کسری نخجوانی مدیرعامل شرکت کسری پارت نماینده رسمی لامپ تنگسرام مجارستان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت کسری پارت نماینده رسمی لامپ تنگسرام مجارستان است که توانسته از حدود ۵ سال پیش نمایندگی رسمی شرکت تنگسرام را درایران اخذ کند.

نخجوانی تصریح کرد : تنها لامپ اورجینال تنگسرام مجارستان درایران را ما توزیع و به فروش مبی رسانیم.لامپ هایی که هیچ‌گونه جنس فیک یا کپی نیستند و اصل هستند.

وی خاطرنشان کرد : انواع و اقسام لامپ‌های هالوژن، زنون و هدلایت در شرکت ما عرضه می شود. لامپ‌های هالوژن انواع و اقسام مختلف دارد که استاندارد و وات معمولی بوده و قابل افزایش است؛ از ۶۰ درصد گرفته تا ۲۰۰ درصد که به هیچ عنوان نوسان ندارد.

نخجوانی افزود : بدلیل ثابت و استاندارد بودن وات این لامپ، به سیم‌کشی و حرارت ماشین فشاری وارد نمی‌شود، تنها قابل افزایش است و هیچ نوسانی بر سیستم EROR و کامپیوتر ماشین وارد نمی‌کند. ضمن اینکه شرکت ما با تولید اصل و اورجینال خود، ۱۲۰ سال قدمت دارد.

وی عنوان داشت : ادیسون با شرکت تنگسرام در سال ۱۸۹۶ قراردادی منعقد کرد، زیرا این شرکت به تازگی لامپ هالوژن را اختراع کرده بود! وی از این موقعیت مناسب استفاده کرد و با لامپ‌های سیمی خودش آن را ادغام کرد و در نهایت شرکت جنرال الکتریک و تنگسرام باهم ادغام شد.

مدیرعامل شرکت کسری پارت ادامه داد : از سال ۲۰۲۰ جنرال الکتریک شرکت خود را به تنگسرام واگذار کرد و از آن سال این محصول تنها با نام تنگسرام فروخته می‌شود. ضمن اینکه گارانتی ما از ۲ تا ۵ سال است، همچنین به هنگام فروش محصول، تست نور هم انجام می‌دهیم و در صورت نارضایتی مشتری، جنس عودت داده می‌شود.

وی ابرازداشت : تنگسرام چندین کارخانه در سطح جهان دارد که کارخانه اصلی در مجارستان و همچنین شعبات دیگر در کشورهایی نظیر آلمان، کره جنوبی، ژاپن، چین (سازنده LED و head light مخصوص این لامپ) واقع شده و تبدیل به یکی از بهترین برندهای جهانی شده است.

وی در خصوص تنظیم نور مناسب ماشین برای جاده هم افزود : خط کات درلامپ‌های فیک و های‌کپی لحاظ نشده ولی درماشین‌هایی که این خط کات وجود دارد، باسد بصورت منظم توسط افراد متخصص تنظیم شود‌، تا نور متمرکز شده و پخش نشود و لامپ‌های های‌کپی و فیک، نور را پخش و آن از حالت استاندارد و متمرکز بودن خارج کرده و حرارت سنگینی تولید می‌کند که به کاسه چراغ آسیب می‌رساند.

 مدیرعامل شرکت کسری پارت یادآورشد : حرارت لامپ باید استاندارد باشد و نباید از مصرف برق و دمای معینی تجاوز کند. همچنین، نمایندگی‌های ما در شهرهای مختلفی از جمله اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد، یزد، رشت، تبریز واقع شده که مردم می‌توانند برای تهیه این لامپ‌ها به آن شعب مراجعه نمایند. یکی از شعبات اتحادیه لوازم یدکی در شیراز،  که در حال حاضر محصول ما را با بهترین کیفیت و برند خریداری کرده و توسط تکنیسین‌های مورد نظر آن را روی ماشین نصب می‌کنند.

وی اضافه کرد : تکنیسین‌ها به وسیله دستگاه‌های تنظیم نور نقطه زن که خط کات را تنظیم می‌کند تا هم نور بیشتر و متمرکزی حاصل شود و هم در هنگام روشن کردن، چشم راننده روبرویی را اذیت نکند.ما درطی ۵ ساله اخیر، در تمامی نمایشگاه‌های لوازم یدکی در سطح کشور شرکت کرده و محصولاتمان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌ایم و لامپ‌ها به دلیل کیفیت بالا و گارانتی عالی کم کم مورد اقبال مردم قرار گرفت که خوشبختانه تاکنون مرجوعی نداشته‌ایم.

نخجوانی درپایان سخنان خود گفت : وجود لامپ در معاینه فنی ماشین بقدری ضروری است که در صورت نبود یا نقص آن، راننده توسط پلیس جریمه می‌شود

 

آدرس اینستاگرام :

  https://instagram.com/tungsram.ir?utm_medium=copy_link

https://instagram.com/tungsram.ir?utm_medium=copy_link

  

آ د ر س :

خیابان ولیعصر نرسیده به فاطمی کوچه مصیری پلاک 7 واحد 14

تـلـفــن :

۰۲۱۸۸۹۱۰۰۲۸/ ۰۲۱۸۸۹۱۰۰۳۲
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب