امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56766 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پدر زنده‌یاد بختیاری در مراسم تقدیر برای اهدای عضو فرزند در منطقه 12: هدیه خدا را به خدا بازگرداندم

خبرایران : شهردار منطقه 12 از تقدیر از خانواده زنده‌یاد حسن بختیاری به دلیل موافقت برای اهدای عضو فرزندشان که دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد.
پدر زنده‌یاد بختیاری در مراسم تقدیر برای اهدای عضو فرزند در منطقه 12: هدیه خدا را به خدا بازگرداندم
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با محمدتقی بختیاری، پرسنل یگان حفاظت شهرداری منطقه به دلیل فوت حسن بختیاری، پسر ارشد وی در اثر تصادف و مرگ مغزی دراین‌باره گفت: در فرهنگ شیعی ما، سوگواری و مرگ، بیش از آنکه غم‌انگیز باشد، چهره زیبایی از زندگی دوباره نزد پروردگار، همراه با درس‌هایی از تسلیم و رضا دارد که همواره سبب ارتقای معنوی و آرامش قلبی برای بازماندگان است.
سعادتی افزود: در چنین معنویت عمیقی، شاید زیباترین لبخند به مرگ، زندگی‌بخشیدن است؛ گویی مرگ بیش از آنکه بستاند، می‌بخشد و پیش از آنکه بگسلد، پیوند می‌زند؛ پیوندی که با نظر حکیمانه حق تعالی و جلوه قدرت پدری داغ‌دار و صبر مادری رنجیده در چند زندگی به منصه ظهور می‌رسد.
وی تصمیم‌گیری برای اهدای عضو فرزندی را که دچار مرگ مغزی شده، ایثار و ازخودگذشتگی توصیف‌ناپذیری دانست که برآمده از ایمان خالص و توکل الهی است و ادامه داد: تصمیم بخردانه و البته دشوار این خانواده داغدار به منظور پیوند اعضای آن عزیز از‌دست‌رفته را می‌ستایم و از درگاه حق برای همه بستگان گرامی ایشان، صبر جمیل خواستارم. 
شهردار قلب طهران در پایان گفت: ایمان دارم با این بخشش بزرگ و توصیف‌ناپذیر، روح آن زنده‌یاد اکنون در آرامش مطلق در بهشت برین و با پرهیزکاران و مؤمنان مقیم آن بارگاه ملکوتی مأنوس خواهد بود؛ ان‌شاءالله.
زنده‌یاد حسن بختیاری، فرزند ارشد محمدتقی بختیاری به گفته پدر، در ماه محرم به دنیا آمد و در ماه صفر از دنیا رفت. وی که زمان وقوع حادثه (تصادف با موتورسیکلت)، 19 سال داشت، با تشخیص مرگ مغزی توسط تیم پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) و اجازه پدر، 8 عمل پیوند اعضا از قبیل قلب، کلیه، کبد، قرنیه چشم و... را پشت سر گذاشت و در تاریخ یکم مهرماه سال جاری به خاک سپرده شد. محمدتقی بختیاری در مراسم تقدیری که به همین مناسبت در شهرداری منطقه 12 ترتیب داده شد، گفت: فرزندم هدیه خدا بود؛ هدیه خدا را به خدا بازگرداندم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب