امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56735 تاریخ انتشار: شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجتبی عینی اعلام کرد؛

مجتمع خدماتی رفاهی فانوس (شهر آفتاب) خدمات ۲۴ ساعته ارائه می دهد/ به لحاظ کیفیت و طراحی با بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها رقابت می‌کنیم

خبرایران : مدیر رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ مجتمع بین‌راهی فانوس گفت : مجموعه فانوس همه‌روزه از ساعت ۶ صبح صبحانه شامل منوی گرم و سرد و انواع آبمیوه، بصورت منوی باز و بدون محدودیت دایر می‌باشد.
مجتمع خدماتی رفاهی فانوس (شهر آفتاب) خدمات ۲۴ ساعته ارائه می دهد/ به لحاظ کیفیت و طراحی با بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها رقابت می‌کنیم

مجتبی عینی مدیر رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ مجتمع بین‌راهی فانوس در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: مجموعه فانوس همه‌روزه از ساعت ۶ صبح صبحانه  شامل منوی گرم و سرد و انواع آبمیوه، بصورت منوی باز و بدون محدودیت دایر می‌باشد.
وی عنوان داشت : با توجه به گران بودن مواد اولیه، ارائه این منو توجیه اقتصادی ندارد، بلکه تنها جنبه انرژی‌بخشی به هموطنان را در ساعات ابتدایی صبح دارد که با حال خوب به سفر خود ادامه دهند.
عینی ادامه داد : همچنین، خدمات ۲۴ ساعته ما شامل وعده ناهار و شام نیز بصورت سلف سرویس و انتخابی سرو می‌شود. من اینکه با هماهنگی قبلی، مراسم مختلفی همچون تولد نیز در این مجموعه برگزار می‌شود.
وی درپایان سخنان خود گفت : ما می‌توانیم ادعا کنیم که به لحاظ کیفیت و طراحی با بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها رقابت می‌کنیم.

 

بنابراین گزارش، مجتمع خدماتی رفاهی فانوس (شهر آفتاب) با سرمایه گذاری کاملا خصوصی و با هدف ایجاد اشتغال و خدمات رسانی با کیفیتی متفاوت و نیز به امید آنکه در پیشبرد اقتصاد کشور عزیزمان سهمی هر چند ناچیز داشته باشد؛ پایه گذاری گردیده است.

این مجموعه دارای دو فاز می باشد که فاز اول آن درحال بهره برداری و فاز دوم نیز در حال احداث می باشد که به زودی بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.

خدماتی که هم اکنون در فاز اول به میهمانان گرامی ارائه می گردد؛ شامل:

1- سوخت رسانی سه منظوره گازوئیل، بنزین معمولی و سوپر

2- جایگاه تعویض روغن موتور خودروهای سبک و سنگین

3- تعمیرگاه ثابت و سیار جهت ارائه انواع خدمات فنی خودروها

4- رستوران و فست فود مجلل

5- هایپر مارکت

6- دستگاههای خودپرداز

7- سرویسهای بهداشتی

8- نمازخانه

آدرس : آزاد راه خلیج فارس(تهران-قم)-کیلومتر 7 از مبدأ عوارضی تهران

info@fanooscomplex.com

آدرس سایت:

fanooscomplex.com

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب