امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56705 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ویشاد رشیدی درگفتگو با خبرایران مطرح کرد؛

زانتوس محصولات خود رابا نخ خالص و درجه یک تولید می کند/ محصولات زانتوس در فروشگاه های «ایران کتان» ،«دیجی کالا» و « بانی مد» به فروش می رسند

خبرایران : مدیرعامل شرکت تولید پوشاک زانتوس گفت : درحال حاضر در فروشگاه های « ایران کتان» ، «دیجی کالا» و « بانی مد» محصولات ما مانند انواع لباس های اسپرت ، تی شرت ، سوشرت ، اسلش با نخ خالص و درجه یک به فروش می رسند.
زانتوس محصولات خود رابا نخ خالص و درجه یک تولید می کند/ محصولات زانتوس در فروشگاه های «ایران کتان» ،«دیجی کالا» و « بانی مد» به فروش می رسند

ویشاد رشیدی مدیرعامل شرکت تولید پوشاک زانتوس درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت زانتوس بیش از 50 سال سابقه دارد و خودم نزدیک به 30 سال است که در صنف پوشاک مشغول به فعالیت هستم.

رشیدی تصریح کرد : شرکت پوشاک زانتوس فعال در زمینه های تولید پوشاک در سال 1348 فعالیت خود را آغاز و در این مدت تلاش کرده تا به کیفیت دوخت و مدل های روز دنیا نزدیک و به مانند گذشته نیم نگاهی به صادرات نیز داشته باشد.

وی ادامه داد :  زانتوس در راستای توسعه کاری خود در سال جدید در سراسر کشور با محصولات پوشاک زنانه ، مردانه ، بچه گانه و تولید انواع تی‌شرت  برنامه های خوبی خواهد داشت.

رشیدی افزود: ایستانگرام ما به آ درس (@zantos.official)  آماده قبول سفارشات از مشتریان سراسر کشور می باشد . ضمن اینکه سایت مجموعه هم به روزدی راه اندازی می شود .

وی در خصوص فروشگاه های عرضه محصولات زانتوس هم تاکید کرد :  درحال حاضر در فروشگاه های « ایران کتان» ، «دیجی کالا» و « بانی مد» محصولات ما مانند انواع لباس های اسپرت ، تی شرت ، سوشرت ، اسلش که با نخ خالص و درجه یک به تولید رسیده اند به فروش می رسند.

رشیدی در خصوص صادرات نیز عنوان داشت : تلاش ما این است که بتوانیم با توجه به شرایطی که امروز همه ما می دانیم به عراق صادرات داشته باشیم. در گذشته ما به کشورهای  فرانسه ، آلمان و روسیه صادرات  داشتیم.

وی در خصوص معضلات و مشکلات این روزهای صنف پوشاک هم ابرازداشت : متاسفانه پارچه درجه یک همیشه مشکل اصلی بوده و یک عده ای با رانت  همیشه مشکلاتی برای صنوف مختلف به وجود آورده اند و امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

مدیرعامل شرکت تولید پوشاک زانتوس در پایان سخنان خود گفت : مشکل تولیدکننده گان ما برای حضور در مراکز خرید، قیمت‌های بسیار بالای اجاره فروشگاه‌هاست به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم سازندگان پاساژها و مراکز خرید ملزم شوند تا درصدی از فضای خود را با قیمت مناسب به تولیدات داخلی اختصاص دهند تا اعتماد مردم نسبت به کیفیت پوشاک داخلی بیشترشده و تولید کنندگان هم بتوانند به مسیر رشد و اشتغال زایی خود ادامه دهند.  

 

آدرس اینستاگرام زانتوس؛

https://instagram.com/zantos.official?utm_medium=copy_link

 

شماره تماس: 10 الی 77652709

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب