امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56704 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا صادقی قهرودی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت نصر دوخت ماشین زوجی نمایندگی‌های فعالی دارد/ ما بهترین تکنیسین‌ها را در خدمات بکار گرفته‌ایم

خبرایران : مدیرشرکت نصر دوخت ماشین زوجی گفت : در بحث فروش، نمایندگی‌های فعالی داریم که در اسرع وقت ماشین‌آلات پیش فروش شده را ظرف ۲۴ ساعت تحویل متقاضیان داده و سپس به نصب و راه‌اندازی آن اقدام می‌کنند
شرکت نصر دوخت ماشین زوجی نمایندگی‌های فعالی دارد/ ما بهترین تکنیسین‌ها را در خدمات بکار گرفته‌ایم

محمدرضا صادقی قهرودی مدیر شرکت نصر دوخت ماشین زوجی درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: هم‌اکنون مدرن‌ترین ماشین‌آلات کامپیوتری روز دنیا را با زحمات ۳۰ ساله خود تهیه کرده و تلاش داریم تا به تولیدکنندگان و کارخانجات معرفی نماییم، تا آنها بتوانند تولید خود را ارتقاء داده و از کشورهای دیگر در این زمینه پیشی بگیرند.

وی افزود : در زمینه خدمات، ما بهترین تکنیسین‌ها را بکار گرفته‌ایم که از هر نظر خدمات و پشتیبانی قابل توجهی را انجام می‌دهند.

مدیرشرکت نصر دوخت ماشین زوجی ادامه داد : در بحث فروش، نمایندگی‌های فعالی داریم که در اسرع وقت ماشین‌آلات پیش فروش شده را ظرف ۲۴ ساعت تحویل متقاضیان داده و سپس به نصب و راه‌اندازی آن اقدام می‌کنند.

صادقی قهرودی ابرازداشت : با توجه به نوسانات قیمت ارز، ولی برای حمایت از مصرف‌کنندگان، افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم.

وی درپایان سخنان خود از اتاق اصناف ایران و اتحادیه پوشاک و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب که همگی برای برپایی این نمایشگاه تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب