امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56649 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار شهردار منطقه ۱۶ با مادر شهیدان خالقی پور

خبرایران : سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با مادر شهیدان خالقی پور دیدار کرد.
دیدار شهردار منطقه ۱۶ با مادر شهیدان خالقی پور
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ شهردار منطقه باتفاق سرهنگ رجبی از سپاه محمد رسول الله (ص) ، خدایار سازمان بسیج شهرداری تهران و اکبری مسئول امور ایثارگران ضمن گرامیداشت ماه مبارک ربیع‌الاول و تبریک هفته نیروی انتظامی، خانواده شهدا و جانبازان را از یادگاران پربرکت و بزرگ انقلاب دانسته و گفت: یاد و خاطره شهدا را باید همیشه زنده نگه داشت، پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا است و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان است.
 
حاج خانم خالقی پور همسر شهید جانباز و مادر سه شهید است که در منطقه ۱۶ بزرگتری میکند و دردمند بسیاری از اهالی و شهروندان است.
ایشان در این دیدار خاطراتی از حضور رهبر معظم انقلاب در منزلشان و علاقه ای که در این سالها به همرزمان فرزندانشان وجود داشته بیان داشتند.
 
شایان ذکر است شهید داوود خالقی پور در سال ۱۳۴۴ متولد و در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید، شهید رسول خالقی پور در سال ۱۳۴۶ متولد و در سال ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید و شهید علیرضا خالقی پور سال ۱۳۵۰ متولد و در سال ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب