امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56633 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین امیری درگفتگو خبرایران اعلام کرد؛

ساتر با هدف تولید با کیفیت کفش درخور نام ایرانی راه‌اندازی شده / کفش ساتر از گرانتی یکساله برخوردار است / در صورت نارضایتی مشتری کفش ساتر تعویض می شود

خبرایران : مدیر بازرگانی شرکت کفش ساتر گفت : کفش ساترازگرانتی خوبی (یکساله) برخوردار بوده و در صورت نارضایتی، تعویض صورت می‌گیرد. ضمن اینکه شرکت ما در اقصی نقاط مختلف کشور نمایندگی داشته که مشتریان با مراجعه به آنجا می‌توانند از خدمات ما استفاده کنند.
ساتر با هدف تولید با کیفیت کفش درخور نام ایرانی راه‌اندازی شده / کفش ساتر از گرانتی یکساله برخوردار است / در صورت نارضایتی مشتری کفش ساتر تعویض می شود

حسین امیری مدیربازرگانی شرکت کفش ساتر(کفش ایمنی) بابرند R&D درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت کفش ساتر ۳ سال پیش با پشتوانه‌ای بالغ بر 20 سال در شهر تبریز با هدف تولیدی با کیفیت بالا و درخور نام ایرانی راه‌اندازی شده است.

مدیربازرگانی شرکت کفش ساتر تصریح کرد : ما امید داریم تا با تولیدات فاخر و به روز خود، صادراتی بیشتر از قبل داشته باشیم و ظاهر کفش ایمنی سالهاست که یکنواخت بوده، از این رو خواستیم تا با طراحی و رنگبندی جدید، تنوع قابل توجهی در این بازار به وجود آوریم.

وی عنوان  داشت: کفش ساتر از گرانتی خوبی (یکساله) برخوردار بوده و در صورت نارضایتی، تعویض صورت می‌گیرد. ضمن اینکه شرکت ما در اقصی نقاط مختلف کشور نمایندگی داشته که مشتریان با مراجعه به آنجا می‌توانند از خدمات ما استفاده کنند.

امیری ابرازداشت : فروش اینترنتی را در برنامه خود داریم که مردم می‌توانند بی‌واسطه از ما خرید کنند و این کفش تمام چرم از لحاظ کیفیت قابل رقابت با انواع خارجی است، ولی به لحاظ قیمت یک پنجم آن می‌باشد.

وی درپایان سخنان خود گفت : با توجه به شرایط سخت اقتصادی، ولی برای حمایت از مصرف‌کنندگان، تسهیلاتی همچون نحوه پرداخت و تخفیف‌های ویژه و فروش‌های فصلی ویژه در نظر گرفته شده است.

 

دفتر مرکزی

 
کیلومتر ۶ جاده تبریز-تهران، کوی ایرداک، ایرداک سوم

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب