امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56630 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیر عامل مرکز گسترش به مسعود امینی تیرانی

خبرایران : محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی در پیامی موفقیت مسعود امینی تیرانی کارگردان سینمای مستند و فیلمبردار باسابقه سینمای ایران را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر عامل مرکز گسترش به مسعود امینی تیرانی

به گزارش خبرایران از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مسعود امینی تیرانی به تازگی جایزه بهترین فیلمبردار را برای فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری دریافت کرده است. در این پیام تبریک نوشته شده است: «هنرمند گرامی جناب آقای مسعود امینی تیرانی، موفقیت شما در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، که محصول نوآوری، پشتکار و خلاقیت است تبریک می‌گویم. تجربه‌های گرانبها و باارزش شما در سینمای کوتاه، مستند، داستانی و بلند گنجینه‌ای از هنر، ذوق و دانش توام با ابتکار است. امید که سینمای مستند و داستانی ایران، از این دریای اندیشه و هنر بهره‌مند شود. محمد حمیدی مقدم.»

 مسعود امینی تیرانی کارگردان، مستندساز، مدیر فیلمبرداری و مدرس سینما است. امینی تیرانی تا کنون مدیر فیلم برداری بیش از 15 فیلم سینمایی بوده و دو فیلم سینمایی «بیداری برای سه روز» (۱۳۹۲) و  «سه روز و سه قتل» (۱۳۹۹) در کنار چندین فیلم مستند، تجربی و کوتاه داستانی کارگردانی کرده است. او به تازگی و در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، جایزه بهترین فیلمبردار را برای فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری دریافت کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب