امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5663 تاریخ انتشار: جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهین‌دخت ملاوردی خبر داد؛

بررسی ساعت کار شناور و دورکاری زنان در دستور کار معاونت امور زنان ریاست جمهوری

خبرایران: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه کاهش ساعت کاری در دولت قبل مجوز قانونی نداشت، گفت: پیشنهاد ما برای ساعت کاری زنان شاغل، ساعت کار شناور و منعطف است.
بررسی ساعت کار شناور و دورکاری زنان در دستور کار معاونت امور زنان ریاست جمهوری
به گزارش خبر ایران، شهین‌دخت ملاوردی با اشاره به لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل گفت: این لایحه در دولت گذشته به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه شد و زنانی که فرزندان زیر 7 سال و یا فرزند یا همسر معلول داشتند را تحت پوشش خود قرار می‌داد. این پیشنهاد در کمیسیون اجتماعی مجلس رأی نیاورد چرا که اکثر نمایندگان معتقد بودند وظیفه زنان خانه‌داری و همسرداری است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: کاهش ساعت کاری کارمندان در دولت گذشته قانونی نبود و البته پیشنهاد ما ساعت کاری شناور و منعطف و همچنین بحث دورکاری برای زنان است.

به گزارش فارس، فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از درخواست 57 نفر از نمایندگان برای اولویت قرار گرفتن رسیدگی به لایحه کاهش ساعت کاری زنان در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: امیدوار هستیم این لایحه در مهر ماه به صحن علنی مجلس آمده و مورد بررسی قرار گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب