امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56615 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همایون بنانی در گفتگو خبرایران مطرح کرد؛

نژاد دام‌های شرکت افشار ژن مدرس کاملا ایرانی و افشاری است/ افشار ژن مدرس در بخش آموزش فعالیت خوبی دارد/ دام ایرانی در مقایسه با نژادهای خارجی در میان کشورهای عربی خواهان بیشتری دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت دامپروری افشار ژن مدرس گفت : شرکت ما خدمات VIP از قبیل پشتیبانی، خوراک، جیره‌نویسی از تمام دامداران تحت پوشش را تا زمان بهره‌برداری انجام می‌دهد..
نژاد دام‌های شرکت افشار ژن مدرس کاملا ایرانی و افشاری است/ افشار ژن مدرس در بخش آموزش فعالیت خوبی دارد/ دام ایرانی در مقایسه با نژادهای خارجی در میان کشورهای عربی خواهان بیشتری دارد

همایون بنانی مدیرعامل شرکت دامپروری افشار ژن مدرس درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت دامپروری افشار ژن مدرس در حوزه تخصصی ژنتیک و اصلاح نژاد به فعالیت می پرازد.

وی تصریح کرد: به واسطه افزایش قیمت نهاده‌های دامی و بروز خشکسالی، اکنون تنها راه نجات دامدار، چندقلوزا کردن دام است.

بنانی  تاکید کرد: نژاد دام‌های ما کاملا ایرانی و افشاری است که حامل ژن چندقلوزایی (fbcb) می‌باشد و این ژن تحت عنوان دام‌های هتروزیگوت و هموزیگوت عرضه می‌شود که به واسطه جذابیت این محصول، دامداران می‌توانند آنرا به عنوان ژن و دام مولد بفروشند و البته بعد از اشباع بازار می‌توانند به عنوان دام گوشتی و کشتاری به فروش برسانند، با این تفاوت که پایه مادری گله دام هایی هستند که به جای یک بره، 2 الی 3  و حتی 4  بره زایش کنند.

وی ادامه داد : همچنین، شرکت ما خدمات VIP از قبیل پشتیبانی، خوراک، جیره‌نویسی از تمام دامداران تحت پوشش را تا زمان بهره‌برداری انجام می‌دهد. زمینه دیگر فعالیت ما در بخش آموزش است که هم در بخش حضوری و غیر حضوری در حال انجام است که بصورت فایل در سایت ما بارگزاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت دامپروری افشار ژن مدرس عنوان داشت : کاربران بعد از حضور در دوره‌های آموزشی می‌توانند تصمیم درست با احتساب عدد و رقم اتخاذ کنند.ضمن اینکه هر کشوری براساس نیازهای بازار و مردم نوع خاصی از دام را پرورش می‌دهد که ذائقه مردم همان منطقه باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت : البته دام ایرانی در مقایسه با نژادهای خارجی در میان کشورهای عربی خواهان بیشتری دارد، بطوری که هم‌اکنون تمامی کشورهای همسایه بدنبال این هستند که نژاد دام ایرانی را به کشور خودشان ببرند و از آن استفاده کنند.

 
آدرس دفتر مرکزی شرکت افشار ژن : تهران بزرگراه بابایی ،پارک علم و فن آوری دانشگاه تربیت مدرس تهران
شماره تماس:
۰۲۱۷۷۱۰۲۴۴۴
شماره همراه:
 ۰۹۱۲۱۲۶۲۸۶۳ – ۰۹۱۲۱۵۸۳۱۲۳
تلگرام:
 afshargene@ 
اینستاگرام:
 afshargene@
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب